Ha ha ha ha!!!!

Sv: Ha ha ha ha!!!!

assssssgarvar fortfarande fy fan va bra det va och vilka snabba små ben herregud:rofl: :rofl:

Haha jag känner igen mej.. så brukar mina tre st hålla på, de kan inte snurra en i taget utan de SKA snurra alla tre samtidigt.. ser urroligt ut för dom typ springer över varandra och puttar ner varandra och så :P :smirk:

HAHA! :rofl:

När jag såg att det var en orm med så stängde jag genast ner filmen eftersom jag tänkte att det måste betyda att den stackars hamstern kommer bli uppäten. Sen ångrade jag mig och klickade på din länk igen. :D

HAHA! :rofl:

När jag såg att det var en orm med så stängde jag genast ner filmen eftersom jag tänkte att det måste betyda att den stackars hamstern kommer bli uppäten. Sen ångrade jag mig och klickade på din länk igen. :D

Jag trodde också först det! :( Men sen blev det jue inte så :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 338
Senast: Badger
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 335
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar