Argsinta kanin honor

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare hoppande_fux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 905
Sv: Argsinta kanin honor

Jaha okej... då är det nog för det isf för jag har en kusin som fick en kanin som en annan haft innan och hon var oxå sådär. Hon var jättearg så fort vi skulle hålla på med henne och gick till och med till anfall. Det kan ju vara så att hon inte blivit omhändertagen så mkt förut där hon bodde. Men jag tror att om du är med henne mycket och försöker visa att hon kan lite på dig. Så kan hon bli bättre, för min egna kanin är jättesnäll nu tack vare det:smirk:

Sv: Argsinta kanin honor

ok tack får tipset hoppas det funkar för mig oxå:idea:

Liknande trådar

Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Lyan
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
836
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka