Kaninhoppning för nybörjare....

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Gene_fotograf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 278
G

Gene_fotograf

Jag har 4 kaniner som är väldigt duktiga på att hoppa. Jag har själv byggt några hinder men dem är för lätta... så jag undrar om nån vet var man kan få tag i bra hopphinder för nybörjare som är ganska höga... svara snälla.:confused:

Sv: Kaninhoppning för nybörjare....

Dom som finnas att köpa är hemskt dyra tycker jag så jag och min kompis byggde egna hinder till våra kaniner. det finns mycket en kanin kan hoppa över. Ett cornflakes paket, kaffepaket, tomma mjölkartonger, krukor, ja man kan ta det mesta man hittar.

jag brukar användan köpta, krukor, vedklavar och sen har jag byggt några som man kan reglera stoleken på.:banana: :bump:

fick utav mamma från djur affären
men de är inte billiga..ha fantasi:bump:
vad jag har byggt utav:

*plaskrukor ( kan stapplas på varandra så det blir högre )
*ved
*byggde ngr själv trälister

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 549
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 250
Senast: WS6
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 396
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka