Jag vet inte...

Sv: Jag vet inte...

Ohh guppyyngel är så små och söta. Men separera dom från flocken? Det gjorde aldrig vi, det är typ omöjligt, de är assmå och genomskinliga! Ge dom hellre ngnstans o gömma sig på då.

Ohh guppyyngel är så små och söta. Men separera dom från flocken? Det gjorde aldrig vi, det är typ omöjligt, de är assmå och genomskinliga! Ge dom hellre ngnstans o gömma sig på då.

Ojdå :eek: Gubben i djuraffären sa att dom blev uppätna om man lät dom vara kvar i akvariet :eek: Det vill jag ju inte! Man skulle tydligen separera mamman från flocken/stimmet ( :angel: ) mot slutet av graviditeten eller vad det heter. Sen närhon fick ungarna skulle man flytta tillbaka henne igen, så att ungarna fick fortsätta leva :crazy:

Ojdå :eek: Gubben i djuraffären sa att dom blev uppätna om man lät dom vara kvar i akvariet :eek: Det vill jag ju inte! Man skulle tydligen separera mamman från flocken/stimmet ( :angel: ) mot slutet av graviditeten eller vad det heter. Sen närhon fick ungarna skulle man flytta tillbaka henne igen, så att ungarna fick fortsätta leva :crazy:

Ahja! :p Lycka till då heheh

Hihi, tänk om det är fel då :eek:

Överlevde dina i det vanliga akvariumet? :D

Hihi, tänk om det är fel då :eek:

Överlevde dina i det vanliga akvariumet? :D

nejnej, man kan göra så också tror jag :D . Jaa några gjorde det har jag för mej :angel: . Men fiskar verkar vara riktiga kannibaler, ibalnd kunde man vakna på morgonen och se att en fisk bara fattades och inte låg död någonstans. Då var det de andra fiskarna som hade kalasat på sin döda polare :angel: . Vi hittade ett skelett en gång när vi städade också men det är en annan historia, hihi :D

Ett skelett? :eek: Nasty :rofl:

Min lillasysters "stora" fisk åt upp alla hennes småfiskar (6 st + ett par lite större :D)

haha, när jag gick i mellanstadiet köpte skolan in ett stort akvarium och lite olika fiskar. Det blev en tradition att gå förbi och kolla vilka fiskar som fanns kvar efter lunch varje dag :p hemskt igentligen! :crazy:

Om 40 dagar så kommer det fiskbebisar som blir uppätna om jag inte separerar dom från resten av flocken. Stackars små liv :angel:

:rofl: Bäst för dig att dom blir uppätna. Guppys förökar sig något otroligt!:crazy: Själv har jag ett gäng platys som inte gör annat än föder och ingen finns det som vill äta uppn ynglen!:mad:

:rofl: Bäst för dig att dom blir uppätna. Guppys förökar sig något otroligt!:crazy: Själv har jag ett gäng platys som inte gör annat än föder och ingen finns det som vill äta uppn ynglen!:mad:

Haha, gör dom inte :eek: Då vill jag ha sånna :angel: Har eofs en platy, men den förökar sig nog inte på egen hand :p

Vad har hon i sitt akvarium då? :angel: Köttätande hajar? :D

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
587
· Visningar
14 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka