Inredning i stor bur...

Sv: Inredning i stor bur...

Mjadu, ingen aning :D Har inte vägt honom på ett tag. Senast vägde han 1,006 kg iaf :)

Revirmarkerade? :eek: Håhåjaja, jag kanske är bortskämd jag då... Anders revirmarkerar bara med hakan, han har bara pissat utanför buren när han var bebis en gång, annars håller han sånt till sitt pisshörn i buren. Mycket smidigare än småråttorna :D

Det verkar smidigt ja :) Dessvärre ligger IKEA lååångt bort härifrån... Men man vet aldrig, kanske har vägarna förbi sen. Ska ju flytta så snart som möjligt och lär behöva möbler om inte annat så man får passa på då! :D

Det verkar smidigt ja :) Dessvärre ligger IKEA lååångt bort härifrån... Men man vet aldrig, kanske har vägarna förbi sen. Ska ju flytta så snart som möjligt och lär behöva möbler om inte annat så man får passa på då! :D

Annars finns ju IKEA även på postorder! Fast frakten är fasligt dyr (95 kr så länge paketet väger under 20 kg)... :crazy:

Mja, 100 kr+ vill jag nog inte lägga på hyllplan när jag kan få de för en tia på ÖB precis :D

Vad är det där för slags jätteråtta? :)

En bur likanade den där tittade vi på när vår chinchilla levde :d

Liknande trådar

Träning Hej, jag är 18 år och just nu tvivlar jag så mycket på mig själv och min ridning . Mitt självförtroende är inte alls bra just nu och ser...
Svar
12
· Visningar
1 849
Senast: Bonica
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 383
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Schäferprinsessan finns inte mer. Och det är tomt. Prinsessan tog dessutom hand om en dement person i min närhet och gav hen sällskap...
2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: ainasoja
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 463
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar