Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Djur Skulle plocka in lite påskliljor, gick ut i solskenet till de få påskliljeplantorna i trädgården och började plocka. På en lilja intill...
Svar
2
· Visningar
2 095
Senast: saila
·
9
Övr. Djur lägg ut alla bilder på djuren i vårsolen:idea: :D vill se många!:banana:
Svar
10
· Visningar
886
Senast: 90natta
·
G
Övr. Djur Köpte min kanin igår, sex, nästan sju veckor gammal. Personalen i djuraffären sade att de inte "lärt" henne att äta pellets, och att jag...
Svar
17
· Visningar
2 897
Övr. Djur Hmm.... övertexten blev ju helt knasig! Dax att göra hage i alla fall! : ) Har haft mina kaniner inne i stallet, men tycker nu att...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Min mamma har en tid haft problem med ögonen, hon har varit uppsvälld och det rinner och kliar. Var till läkaren idag för andra gången...
Svar
12
· Visningar
855
Senast: R8n
·
C
Övr. Djur Men jag undrar om det är någon som har en skäggagam här?? Skulle vilja veta lite mer om dem
Svar
1
· Visningar
645
Senast: krigarinna
·
W
Övr. Djur Min kanin har bott inne i "boden" under vintern. Det har frusit därinne när det varit riktigt kallt (hon har ett hus med halm). Nu...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Willebillebus
·
Övr. Djur har för mig varit ett jobb där jag i det närmaste ibland nästan slitit ut håret. Flskborste kan vara bra men dom tar dåligt "runt...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 190
Senast: Mero
·
M
Övr. Djur Hur mycket mjölk behöver ett lamm per dag och hur ofta? Lammet det gäller är ett dygn och jag ger henne komjölk.
Svar
3
· Visningar
5 194
Senast: gjosa
·
G
Övr. Djur Nu är det 99 % säkert att jag ska skaffa kanin, hittade vääärldens sötaste hona idag. Nu undrar jag därför hur stor en dvärgvädur...
Svar
17
· Visningar
2 519
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Gunde fick en varböld... Jag fick inte bukt på den och samtidigt blev hon allmänt gammal och gaggig. Så hon fick lite hjälp på traven...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Ni som är sugna på marsvin och inte ska köpa några borde inte kolla i denna tråden *förvarnar* ;) :D Mufflan som börjar bli stor...
2
Svar
36
· Visningar
2 254
Senast: tess91a
·
P
Övr. Djur Har ni någon aning om vars man kan hitta små sprutor som är lämpilga att använda när marsvinen ska få extra c-vitamin i flytande form...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Figaaro
·
Övr. Djur Klipper ni själv eller har ni någon som kommer ut och gör det åt er? När jag började med får så gjorde jag försök att klippa själv men...
2
Svar
33
· Visningar
4 216
Senast: saila
·
Svar
18
· Visningar
1 306
Senast: Linda.B
·
M
Övr. Djur Skulle vara snäll o ställa ut sambons fåglar i la ute i det fina vädret :cry: Tog bort ena vattenskålen för det rinner så mycket när...
Svar
7
· Visningar
1 516
Senast: M-Meduza
·
Övr. Djur Min Sigge har fått gråstarr (verkar ha kommit/förvärrats mycket fort på ena ögat) och det var även på gång på andra enligt veterinären...
Svar
10
· Visningar
1 778
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur idag när jag klappade min kanin upptäckte jag detta. vad kan det vara? det var i en stor ring på ryggen, några cm i diameter. pälsen...
Svar
6
· Visningar
3 177
Övr. Djur Jag har en gammal kaninhane (över 10 år). Han mår bra och är pigg även om han har starr i ena ögat. Nu på kvällen märkte jag atthan...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: camelot
·
Övr. Djur Har igår fått en rödörad vattensköldpadda, som enligt uppgift är ca 20 år. Han är ca 25cm lång och heter numera Lucifer för det första...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: _husmusen_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama