Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Fick 2 kanariefåglar.Den ena sitter uppburrad mycket och nyser ofta.Men han äter,dricker som han ska.Kan det vara förkylning eller någon...
Svar
8
· Visningar
1 800
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur :confused: Hej! Förra veckan fick min guppy ungar. Jag har henne o ungarna i ett litet akvarium nu. Detta börjar bli smutsigt. Hade...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: bsmx
·
Övr. Djur Min kära Thelma fick avlivas idag då hon varit hängig ett tag och slutade äta. Det konstaterades att hon hade minst en tumör i...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: 90natta
·
Övr. Djur Vad är osteodystrofi för sjukdom som drabbar marsvin?
Svar
7
· Visningar
1 742
Senast: R8n
·
Övr. Djur Min sambo är fågelvakt åt en kompis (som vi har ganska lite kontakt med) Grå Jako. Eftersom han arbetade över igår fick jag åka för att...
Svar
5
· Visningar
3 041
Senast: Zaria
·
E
Övr. Djur Varför funkar det inte för? Loggar in men sen står det du är inte inloggad, va faan :D
2
Svar
33
· Visningar
3 114
Senast: avur
·
I
Övr. Djur Min lilla 4-åriga dotter sa till mig att hon hade sett att fjärilar först är en larv, men frågade mig sen vad händer sen mamma? Och nu...
Svar
3
· Visningar
2 192
Senast: Irre-76
·
Z
Övr. Djur Skulle plocka in lite påskliljor, gick ut i solskenet till de få påskliljeplantorna i trädgården och började plocka. På en lilja intill...
Svar
2
· Visningar
2 099
Senast: saila
·
9
Övr. Djur lägg ut alla bilder på djuren i vårsolen:idea: :D vill se många!:banana:
Svar
10
· Visningar
888
·
G
Övr. Djur Köpte min kanin igår, sex, nästan sju veckor gammal. Personalen i djuraffären sade att de inte "lärt" henne att äta pellets, och att jag...
Svar
17
· Visningar
2 906
Övr. Djur Hmm.... övertexten blev ju helt knasig! Dax att göra hage i alla fall! : ) Har haft mina kaniner inne i stallet, men tycker nu att...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Min mamma har en tid haft problem med ögonen, hon har varit uppsvälld och det rinner och kliar. Var till läkaren idag för andra gången...
Svar
12
· Visningar
859
Senast: R8n
·
C
Övr. Djur Men jag undrar om det är någon som har en skäggagam här?? Skulle vilja veta lite mer om dem
Svar
1
· Visningar
645
Senast: krigarinna
·
W
Övr. Djur Min kanin har bott inne i "boden" under vintern. Det har frusit därinne när det varit riktigt kallt (hon har ett hus med halm). Nu...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Willebillebus
·
Övr. Djur har för mig varit ett jobb där jag i det närmaste ibland nästan slitit ut håret. Flskborste kan vara bra men dom tar dåligt "runt...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 196
Senast: Mero
·
M
Övr. Djur Hur mycket mjölk behöver ett lamm per dag och hur ofta? Lammet det gäller är ett dygn och jag ger henne komjölk.
Svar
3
· Visningar
5 198
Senast: gjosa
·
G
Övr. Djur Nu är det 99 % säkert att jag ska skaffa kanin, hittade vääärldens sötaste hona idag. Nu undrar jag därför hur stor en dvärgvädur...
Svar
17
· Visningar
2 521
·
Övr. Djur Gunde fick en varböld... Jag fick inte bukt på den och samtidigt blev hon allmänt gammal och gaggig. Så hon fick lite hjälp på traven...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Ni som är sugna på marsvin och inte ska köpa några borde inte kolla i denna tråden *förvarnar* ;) :D Mufflan som börjar bli stor...
2
Svar
36
· Visningar
2 256
Senast: tess91a
·
P
Övr. Djur Har ni någon aning om vars man kan hitta små sprutor som är lämpilga att använda när marsvinen ska få extra c-vitamin i flytande form...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Figaaro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur