Tillägg..svårt att få med allt man vill när man blir störd av dottern
Det finns diskmedel som är miljövänliga som man kan använda och jag har inte talat om vilken sort jag använder eller hur?
Huvudinlägget handlade om hur det INTE funkade med klorin och diskmedel = jag rekommenderade inte dom med andra ord för flaskrengöring inte heller påstod jag att jag använde det frekvent eller talade om under vilka situationer jag testade. Jag talade också om att jag hållt på med flaskrengöraren som har den nackdelen att den inte når överallt i flaskan.
Huvudinlägget handlade om att använda grovsalt och det var vad jag rekommenderade.
Har du något emot grovsalt för rengöring som förövrigt ger mycket rena flaskor (se bilden ovan) eller hakade du dig bara upp på den delen som jag ansåg inte var bra
Jag ville ge tips om hur man lätt får ren flaska och önskade att någon hade delgett mig det för länge sedan.
Om du sedan har något emot grovsalt så får det stå för dig för det var grovsalt jag rekommenderade inget annat eller missade du den biten
Jag kommer att fortsätta att använda flaskorna tills dom går i sönder (vilket har hänt några gånger och jag har alltid minst en flaska hemma extra) eller blir så dåliga inuti så dom inte går att få rena mer oavsätt vad du tycker och du kommer att göra som du brukar oavsätt vad jag tycker.
Vissa köper massa skor när dom egentligen inte behöver fler andra köper massa flaskor när dom inte behöver, jag köper coca cola ibland fast jag inte behöver.
Alla måste vi "mätta matsäck efter mun" och det innebär vissa prioriteringar. Med min inkomst och makens inkomst är det ett måste då vi hamnar under existensminimum så allt måste noga gås igenom.
Hade det varit veterinärvård du hade pratat om så hade jag förstått att du anser att argumentet ekonomi inte var skäl nog men nu är det flaskor som man skall bytas ut som det inte är något fel på och hamnar i annan dager. Jag har aldrig nekat mina djur veterinärvård dom få gånger jag behövt det (har sällan sjuka djur).
Den som tror att mina djur far illa är välkommen hem till mig för inspektion (gäller dom som tror att jag inte gör rent flaskorna eftersom alger uppstår).