bur till hamstern!!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare eddan2000
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 789
E

eddan2000

vi har en sommarstuga som vi brukar såva över på men nu har vi HAMSTER:crazy: ska vi köpa en ny bur och ha den i stugan eller ska vi ta hennes riktiga(?) (säger man så?) bur och ta den fram och tillbaka? taksam för svar:bump: :banana:

Sv: bur till hamstern!!

En hamsterbur är väl inte så stor att den är besvärlig att ta med? Jag som har marsvin har en semesterbur hemma hos mina föräldrar, men de är ju lite större.

säger som de andra oxå..men köp en till mindre som du kan transporttera henne i:p

jag har en mindre transportbur till hene... jag tror nog iaf att jag köper en till (hennes bur som hon har nu är ganska liten)

tack för hjälpen:bow:

En hamsterbur bör du kunna flytta emellan utan problem.

Jag själv tog med mig kaninerna + tillhörande burar (en 120x60 och en 100x50) när jag for till fjällen sist, och det gick det med. Maha! ;)

Jag tycker att du ska flytta buren fram och tillbaka för hamstern vill känna sig hemma och ha sitt hem där han/hon bor han/hon vill känna sig trygg och helst bara ha ETT hem:p ;) ;) ;) :smirk: :confused: :mad: :d :rofl: :(

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 086
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
752
Senast: Hermelin
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 329
Senast: manda
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka