Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej.. Marsvinsspelet, Gul_zebra, du är väl medlem?
Sv: Okej.. Marsvinsspelet, Gul_zebra, du är väl medlem?
Måste bara säga att även då jag har tyckt att sånna här spel är så fjantiga och att det är tragiskt att "äldre" folk är medlem och håller på med sånna tönterier...
TACK VARE ER ÄR JAG HELT BEROENDE Tkr det tar sån tid innan man får ungar hehe Började riktigt på allvar idag och nu är jag stucked Jättekul spel faktiskt (med "äldre" så menar jag från typ 16-20 och något över själv är jag 19 i sommar )
Ekonomi & Juridik
Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.