Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Övr. Djur Hej! Fick ett lamm som tackan vägrar att ta till sig. Tänkte försöka få den lilla att överleva. Hade barnvälling hemma (låglaktos...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: Luff
·
W
Övr. Djur hej! det skulle behövas lite hjälp om kaniner här då jag inte riktigt kan sätta fingret på vad som hänt min kanin...:confused: det har...
Svar
2
· Visningar
2 583
Senast: wallerie
·
Övr. Djur Hur är det med lagen? Det är takhöjden jag talar om. Finns det en minsta takhöjd för nötkreatur? Har ögnat igenom...
Svar
10
· Visningar
2 207
Senast: PrittePuff
·
Övr. Djur ...på Anders, har ju inte visat upp honom på ett tag! Skyller på att han är sjukt svårfotad :D Sista bilden är från... 2
Svar
34
· Visningar
2 749
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur våra getter är huuur snälla som helst - men inte mot barn. dom hade blivit såå mycket bättre och barnen kunde gå in till dom och...
Svar
6
· Visningar
903
Övr. Djur vad kan man ha för ciklider i ett 120 litersakvarium?
Svar
2
· Visningar
975
Senast: aiquen
·
B
Övr. Djur Hej! Jag och min sambo har funderat på att skaffa fiskar igen och han vill så gärna ha en Pansarål. Jag undrar nu vilka fiskar man...
Svar
9
· Visningar
2 332
Senast: Silverstol
·
Övr. Djur http://djur.feber.se/feber/art/18134/japaner_kpte_fr_istllet_fr_pud/ De må ju vara rätt lika pudlar, men är man verkligen så...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Tant Asta
·
Övr. Djur Vi har en 6 månaders kanin hane som verkar vara ensammen :( vad kan man ha för kompis till honom? Han bor i en stor hästbox...
Svar
5
· Visningar
959
Övr. Djur Enhörning, månad av mej 30/4-07.
Svar
0
· Visningar
184
Senast: NoExit
·
Z
Övr. Djur Hur många är det som värnar om vargen? En av våra vackraste rovdjur. Den får alltid skulden för sin överlevnad, den måste ju också äta... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 303
Senast: Jolanta
·
Övr. Djur jäkla pump!! dom där sugplopparna är verkligen skitdåliga! finns det nåt knep eller måste man köpa nya?
Svar
6
· Visningar
838
Senast: wtf
·
Övr. Djur Någon som har koll på om det är OK att delvis ströa med halm åt degus?
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: Riley
·
Övr. Djur Min vän har fått vad som verka vara en tumör vid den där körteln de har bak. Det är en marsvinshanne på sex år, han är pigg och nyfiken...
Svar
5
· Visningar
3 215
Senast: Youma
·
Övr. Djur Åhh... Beslutångest! Min kille har alltid tyckt att jag har för mycket djur, men så frågade jag honom för att tag sen om jag inte fick...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Royal_724
·
Lantbruksdjur inte min get, den är inneboende i stallet där jag har hästen, och ägaren bryr sej inte nämnvärt om geten, utan det är vi i stallet som...
Svar
14
· Visningar
6 912
Senast: Goat lover
·
Z
Övr. Djur Hej! Jag undrar om det finns någon illeruppfödare i när heten av västerås??...:banana: :bump:
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: vella
·
Lantbruksdjur Äter kor ensilageplast som ligger kvar i hagen när de utfodrats? En kohage här i närheten ser nästan ut som det är snö kvar, fast det är...
Svar
17
· Visningar
2 887
Senast: fejko
·
P
Övr. Djur Kan man hitta på nånting/köpa att ha i buren hos ett marsvin som har tråkigt :p ?? Oj det fanns visst redan en tråd om detta för... 2
Svar
36
· Visningar
3 480
Senast: Paxido
·
M
Övr. Djur Vad gor man nar man upptackt att hasten atit balsnoren? Vad kan det fa for konsekvenser? :confused: Jenny
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025