Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Enhörning, månad av mej 30/4-07.
Svar
0
· Visningar
182
Senast: NoExit
·
Z
Övr. Djur Hur många är det som värnar om vargen? En av våra vackraste rovdjur. Den får alltid skulden för sin överlevnad, den måste ju också äta...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 267
Senast: Jolanta
·
Övr. Djur jäkla pump!! dom där sugplopparna är verkligen skitdåliga! finns det nåt knep eller måste man köpa nya?
Svar
6
· Visningar
831
Senast: wtf
·
Övr. Djur Någon som har koll på om det är OK att delvis ströa med halm åt degus?
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Riley
·
Övr. Djur Min vän har fått vad som verka vara en tumör vid den där körteln de har bak. Det är en marsvinshanne på sex år, han är pigg och nyfiken...
Svar
5
· Visningar
3 201
Senast: Youma
·
Övr. Djur Åhh... Beslutångest! Min kille har alltid tyckt att jag har för mycket djur, men så frågade jag honom för att tag sen om jag inte fick...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Royal_724
·
Lantbruksdjur inte min get, den är inneboende i stallet där jag har hästen, och ägaren bryr sej inte nämnvärt om geten, utan det är vi i stallet som...
Svar
14
· Visningar
6 859
Senast: Goat lover
·
Z
Övr. Djur Hej! Jag undrar om det finns någon illeruppfödare i när heten av västerås??...:banana: :bump:
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: vella
·
Lantbruksdjur Äter kor ensilageplast som ligger kvar i hagen när de utfodrats? En kohage här i närheten ser nästan ut som det är snö kvar, fast det är...
Svar
17
· Visningar
2 870
Senast: fejko
·
P
Övr. Djur Kan man hitta på nånting/köpa att ha i buren hos ett marsvin som har tråkigt :p ?? Oj det fanns visst redan en tråd om detta för...
2
Svar
36
· Visningar
3 472
Senast: Paxido
·
M
Övr. Djur Vad gor man nar man upptackt att hasten atit balsnoren? Vad kan det fa for konsekvenser? :confused: Jenny
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Mia_R
·
M
Övr. Djur Hjälp! Vi är nyblivna ägare till två små kanin honor från samma kull. 9 veckor.Den lite mindre av dem har varit lite dålig, med...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Hanna-panna
·
Övr. Djur Nu vill jag har fullt med tips om hur man kan "inreda" sin marsvinsbur. Jag har en helt vanlig bura ala plastig som är 100 cm lång...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: FjantaZ
·
Övr. Djur Mitt lilla hjärtegull har fått en fotboll på nosen . Det var INTE jag som sköt utan mina grannar.. Vi åkte akut upp till...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Emor
·
Övr. Djur Var på Alpacavisning igår och blev helt förälskad i dessa ulliga små liv! Men vad är egentligen en alpaca? Ett slags lama? Finns det...
Svar
4
· Visningar
3 300
Senast: AnnaDorthe
·
B
Övr. Djur Kan et esel(åsna) på 110 cm bære en rytter på 55-60 kg, eller blir det for tungt? Og hvor mye kan en lama bære? Er det sant at...
Svar
6
· Visningar
2 320
Senast: AnnaDorthe
·
Övr. Djur Bea 051208-070424 Bea Fick i söndags svårt att gå på frambenen och det medförde svårigheter att äta, dricka, klättra osv. Så...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: R8n
·
Övr. Djur Min ena råtthona har blivit lite vinglig på benen. När hon äter mat så kan hon inte ha maten i framtassarna, så hon äter den direkt ur...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur Jag har letat på nätet men hittar inte riktigt vad jag är ute efter. Höns på granntomten är helt Ok, jag gillar höns, skulle gärna ha...
Svar
2
· Visningar
1 949
Senast: Tramptass
·
L
Övr. Djur Ja som sagt... behöver lite hjälp.. lite info om illrar skulle vara bra :p vill ha en iller men vet inte om det går i och med att jag...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama