Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Se så söt han är, det är nästan så man blir kär ju. Tyckte jag hörde krafsande på fönstret, tänkte jag skulle titta efter vad det...
2
Svar
25
· Visningar
1 649
Senast: wtf
·
Övr. Djur idag kom bäbisarna :D :D :D (löwen/hermelin) sex stycken blev det :) men jag vet inte om alla kommer klara sig, en är väldigt liten...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: NaTTa
·
Lantbruksdjur är tydligen livsfarligt för dem... men varför?
Svar
10
· Visningar
10 672
Senast: Goat lover
·
S
Övr. Djur Jag har hittat ett gäng gräsandsungar i en vattengrav på en terrängbana. Det är ca 40 cm höga, raka kanter i vattengraven (den är inte...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Jahapp,nu har dom små hårbollarna blvit så stora så att det är dags med namn...men jag behöver hjälp. Det är korsning...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: charmant
·
D
Övr. Djur Kan man göra det? Och hur? vad kan era kaniner? Hur gick ni tillväga för att lära dem det?
Svar
5
· Visningar
3 300
Senast: Tofslan
·
S
Övr. Djur Funderar på att ställa ut min lilla hamster. Skulle vara roligt att testa! Men vad gör man om man bor i Luleå, finns det några...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Stallflicka
·
K
Övr. Djur Finns det sånt? Mina kaniner går ute året om (utom när det blir svinkallt, för då bor dom i altanen). Men på sommaren är ju alla...
Svar
4
· Visningar
863
Övr. Djur Hittade ingen tråd om det här... Är lite bekymrad över Råttan. Han har ett helt gäng småsår i pälsen. När han bodde med sin bror va...
Svar
6
· Visningar
1 781
Senast: R8n
·
Övr. Djur Octi är världens smartaste bläckfisk för hon kan öppna flaskor och spela spel :) Såg nyss detta fenomen på webb-tv
2
Svar
24
· Visningar
2 219
Senast: Gammeln
·
Övr. Djur Förra veckan upptäckte jag 9 guppybebisar simmandes i karet, de var ganska stora så de fick vara kvar däri. Inatt började en av...
2
Svar
26
· Visningar
3 079
Senast: nevin
·
Övr. Djur Nu tycker jag att det är på tiden att bukes ödlor får sin egen bildtråd. Jag fick ju en ny digitalkamera i tidig present idag så jag...
Svar
9
· Visningar
4 736
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Träffade på en kompis på marknaden när jag tittade på kaniner! Då berättade hon att dem hade fått kaninungar för 10 dagar sen, men...
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Djur Kom hem med min nya lilla hona idag, men sen när jag sätter in henne hos min kastrerade hane så försöker han para sig med henne :crazy...
2
Svar
20
· Visningar
1 605
Senast: *tove*
·
Övr. Djur har fått nån konstig alg eller svamp på min rot i akvariet, den är vitaktig och "långhårig" och sitter fläckvis. började med pmdd för...
Svar
18
· Visningar
1 226
Senast: nevin
·
L
Övr. Djur Hej! Funderar på att skaffa en kanin, har haft kaniner tidigare och tkr det är trevliga djur. Nu är det så att vi bor i villa på landet...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Mitt lilla hjärtegull har fått en fotboll på nosen :cry: . Det var INTE jag som sköt utan mina grannar.. Vi åkte akut upp till...
Svar
14
· Visningar
1 931
Senast: krigarinna
·
Övr. Djur Igår var jag lite impulsiv och fick för mig att fylla sambons akvarie. Köpte 18 fiskar (2 grodor) och grus, växter och mat. Det vart...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 560
Senast: krigarinna
·
M
Övr. Djur Bara för att jag har tråkigt så skapar jag nu denna tråd... Hur många burar har era kaniner? Min kanin har 5: 1 utebur, 2 betesburar...
Svar
13
· Visningar
1 448
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Har kanin ungar som nu är ca 6 veckor gamla. Sitter och funderar på när kaniner flyttar hemifrån.
Svar
13
· Visningar
6 208
Senast: Djur92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama