Jag fick en ny vän!

Sv: Jag fick en ny vän!

naaaaaaaaw :love:

i våran familj är ekorrar heliga. katterna älskar dem och vill käka upp dem och då jävlar blir det liv på mamma, hon rusar efter kattarna med en sopborsta i högsta hugg :rofl:

Sv: Jag fick en ny vän!

min pappa hade en tam korre när han var liten :)
kommer inte ihåg hur han fick den, men kan ha varit att den var skadad och så tog han hand om den.
han hade den med sig överallt sittandes på axeln, tillåme när han gick å badade fast då satt korren i ett träd och väntade :love: å när han skulle gå hem så visslade han på den så kom den!
dessvärre åt grannkatten upp den :(

men dom är helt underbart fina!!

Liknande trådar

Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
2 997
Senast: Lickety
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 260
Senast: lilstar
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 344
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar