Sv: NÖtter

Idioter! Stackars orm tycker jag, kunde ju inte försvara sig (fast det hade väl itne varit så bra om barnet blev biten på riktigt heller), ungen fortsätter att störa ormen och människorna runt omkring bryr sig inte att ormen blir störd

Jag tror knappast att barnet tyckte att det var en trevlig upplevelse heller, med tanke på hur det slutade.

Fruktansvärt. Stackars djur, inte en möjlighet att försvara sig. Det finns verkligen ingen ände på sätt att plåga djur. *mår illa*

Stackars djur! :( Och barnet i slutet, inte så roligt kanske.

Ett rent :devil: djurplågeri som tyvärr utförs allt för ofta, en gång är en gång för mycket. :mad: Betala aldrig för att se ormtjusare, det är sånna här metoder de utsätter ormarna för, dvs de drar ut tänderna och syr många gånger igen munnen så ormen svälter ihjäl. :cry:

I det här aktuella fallet är det en ormtjusarfamilj det handlar om och ormen är ungens leksak, familjen har "tjusat" ormar i generationer och vänjer barnen med ormar på det här viset. :mad: :mad: :mad:

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 392
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka