Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Lantbruksdjur Hej Söker desperat efter hjälp här då jag försökt hitta info på nätet men inte hittat nåt bra. Sambon fyllde år och fick en...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: Paxido
·
Övr. Djur För er som ville se nya bilder på min minigris Babe så kommer dom här!! Hon har på höger mungipa gjort illa sig så det liksom sticker ut...
2
Svar
32
· Visningar
2 399
Senast: Kryptonit
·
H
Övr. Djur Vill bara berätta lite om min underbara kanin. Jag har haft honom sen han var 7veckor. Jag har lärt honom allt han kan, t ex komma när...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Josefiine
·
Övr. Djur Min erfarenhet av akvarium sträcker sig ju inte längre än till ett 31 liters-akvarium, och ett så litet akvarium måste man ju städa...
Svar
13
· Visningar
4 902
Senast: Gabbi
·
T
Övr. Djur Måste fråga här på "Andra djur" - är det någon som har både fåglar och hundar? Jag har ett par undulater och har en lång tid nu varit...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: saila
·
Övr. Djur Kolla vad vi hade på besök hemma hos oss igår. Min mamma vågade knappt ha dörren öppen igårkväll, efter att ormen hade försvunnit...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 344
Senast: Jaulgreis
·
Övr. Djur Nu har mina kanin ungar hunnit bli 2 veckor och blir allt livligare för var dag som går.... Nå:d vad tycker ni?
Svar
7
· Visningar
848
Senast: charmant
·
L
Övr. Djur Hejsan, jag har startat en tidigare tråd om hönsraser, nu är jag lite mer intresserad utav Leghorn. Vet ni hur mycket de värper ...
Svar
12
· Visningar
6 568
Senast: LIA
·
T
Övr. Djur Hejsan, min kanin Osten har börjat tappat hår på öronen. Idag satt jag och kliade lite på dom för det tycker hon om. Plötsligt kunde...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Harmoni
·
Q
Övr. Djur Vilken ko - ras anser du är vackrast? Finns det någon ras, som ger både magert kött och mager mjölk? Hur är Jersey - kor i...
Svar
16
· Visningar
12 027
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Djur Japp. Jag har en kastrerad dvägvädurshane sen innan, och nu ska jag som sagt få en ny. Det är en löwenhona, och om jag inte hade tagit...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: *tove*
·
V
Övr. Djur Hej! Fick ett lamm som tackan vägrar att ta till sig. Tänkte försöka få den lilla att överleva. Hade barnvälling hemma (låglaktos...
Svar
2
· Visningar
1 207
Senast: Luff
·
W
Övr. Djur hej! det skulle behövas lite hjälp om kaniner här då jag inte riktigt kan sätta fingret på vad som hänt min kanin...:confused: det har...
Svar
2
· Visningar
2 581
Senast: wallerie
·
Övr. Djur Hur är det med lagen? Det är takhöjden jag talar om. Finns det en minsta takhöjd för nötkreatur? Har ögnat igenom...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: PrittePuff
·
Övr. Djur ...på Anders, har ju inte visat upp honom på ett tag! Skyller på att han är sjukt svårfotad :D Sista bilden är från...
2
Svar
34
· Visningar
2 735
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur våra getter är huuur snälla som helst - men inte mot barn. dom hade blivit såå mycket bättre och barnen kunde gå in till dom och...
Svar
6
· Visningar
896
Övr. Djur vad kan man ha för ciklider i ett 120 litersakvarium?
Svar
2
· Visningar
971
Senast: aiquen
·
B
Övr. Djur Hej! Jag och min sambo har funderat på att skaffa fiskar igen och han vill så gärna ha en Pansarål. Jag undrar nu vilka fiskar man...
Svar
9
· Visningar
2 330
Senast: Silverstol
·
Övr. Djur http://djur.feber.se/feber/art/18134/japaner_kpte_fr_istllet_fr_pud/ De må ju vara rätt lika pudlar, men är man verkligen så...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Tant Asta
·
Övr. Djur Vi har en 6 månaders kanin hane som verkar vara ensammen :( vad kan man ha för kompis till honom? Han bor i en stor hästbox...
Svar
5
· Visningar
952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka