Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Kom hem med min nya lilla hona idag, men sen när jag sätter in henne hos min kastrerade hane så försöker han para sig med henne :crazy...
2
Svar
20
· Visningar
1 608
Senast: *tove*
·
Övr. Djur har fått nån konstig alg eller svamp på min rot i akvariet, den är vitaktig och "långhårig" och sitter fläckvis. började med pmdd för...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: nevin
·
L
Övr. Djur Hej! Funderar på att skaffa en kanin, har haft kaniner tidigare och tkr det är trevliga djur. Nu är det så att vi bor i villa på landet...
Svar
7
· Visningar
1 745
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Mitt lilla hjärtegull har fått en fotboll på nosen :cry: . Det var INTE jag som sköt utan mina grannar.. Vi åkte akut upp till...
Svar
14
· Visningar
1 935
Senast: krigarinna
·
Övr. Djur Igår var jag lite impulsiv och fick för mig att fylla sambons akvarie. Köpte 18 fiskar (2 grodor) och grus, växter och mat. Det vart...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 572
Senast: krigarinna
·
M
Övr. Djur Bara för att jag har tråkigt så skapar jag nu denna tråd... Hur många burar har era kaniner? Min kanin har 5: 1 utebur, 2 betesburar...
Svar
13
· Visningar
1 450
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Har kanin ungar som nu är ca 6 veckor gamla. Sitter och funderar på när kaniner flyttar hemifrån.
Svar
13
· Visningar
6 246
Senast: Djur92
·
H
Lantbruksdjur Hej Söker desperat efter hjälp här då jag försökt hitta info på nätet men inte hittat nåt bra. Sambon fyllde år och fick en...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Paxido
·
Övr. Djur För er som ville se nya bilder på min minigris Babe så kommer dom här!! Hon har på höger mungipa gjort illa sig så det liksom sticker ut...
2
Svar
32
· Visningar
2 403
Senast: Kryptonit
·
H
Övr. Djur Vill bara berätta lite om min underbara kanin. Jag har haft honom sen han var 7veckor. Jag har lärt honom allt han kan, t ex komma när...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Josefiine
·
Övr. Djur Min erfarenhet av akvarium sträcker sig ju inte längre än till ett 31 liters-akvarium, och ett så litet akvarium måste man ju städa...
Svar
13
· Visningar
4 914
Senast: Gabbi
·
T
Övr. Djur Måste fråga här på "Andra djur" - är det någon som har både fåglar och hundar? Jag har ett par undulater och har en lång tid nu varit...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: saila
·
Övr. Djur Kolla vad vi hade på besök hemma hos oss igår. Min mamma vågade knappt ha dörren öppen igårkväll, efter att ormen hade försvunnit...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 347
Senast: Jaulgreis
·
Övr. Djur Nu har mina kanin ungar hunnit bli 2 veckor och blir allt livligare för var dag som går.... Nå:d vad tycker ni?
Svar
7
· Visningar
850
Senast: charmant
·
L
Övr. Djur Hejsan, jag har startat en tidigare tråd om hönsraser, nu är jag lite mer intresserad utav Leghorn. Vet ni hur mycket de värper ...
Svar
12
· Visningar
6 568
Senast: LIA
·
T
Övr. Djur Hejsan, min kanin Osten har börjat tappat hår på öronen. Idag satt jag och kliade lite på dom för det tycker hon om. Plötsligt kunde...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Harmoni
·
Q
Övr. Djur Vilken ko - ras anser du är vackrast? Finns det någon ras, som ger både magert kött och mager mjölk? Hur är Jersey - kor i...
Svar
16
· Visningar
12 029
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Djur Japp. Jag har en kastrerad dvägvädurshane sen innan, och nu ska jag som sagt få en ny. Det är en löwenhona, och om jag inte hade tagit...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: *tove*
·
V
Övr. Djur Hej! Fick ett lamm som tackan vägrar att ta till sig. Tänkte försöka få den lilla att överleva. Hade barnvälling hemma (låglaktos...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Luff
·
W
Övr. Djur hej! det skulle behövas lite hjälp om kaniner här då jag inte riktigt kan sätta fingret på vad som hänt min kanin...:confused: det har...
Svar
2
· Visningar
2 582
Senast: wallerie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur