Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Usch, vad trist. I morgon måste jag åka till Djuraffären och lämna mina små söta marsvinspojkar. Mitt marsvin som jag köpte i februari...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Contikki
·
Övr. Djur Jag hittade rester av ett litet fågelägg idag. Det var jättevackert turkos-blått skal helt enfärgat. Kan nån svara på vad det kan vara...
Svar
4
· Visningar
9 002
Senast: R8n
·
T
Övr. Djur Jag har en liten dvärghamsterhona som är ungefär ett år gammal. för ungefär 3- 4 dar sen så upptäckte jag att hon var lite kladdig runt...
Svar
3
· Visningar
2 431
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Hur gör ni som har råttor med deras tänder? Underkäkens framtänder växer ju och blir jättelånga, ska man inte göra något åt dessa? Jag...
Svar
8
· Visningar
2 353
Senast: Mitrolle
·
B
Övr. Djur Min kanin dog idag... Vila i frid, Eben! (Onödig tråd kanske men jag ville skriva av mig.)
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur jag får dom faan inte att växa!! :( i 18 dagar har jag haft pmdd och bytt 30-40% av vattnet 1 gång i veckan.. å i 13 dagar har jag...
Svar
14
· Visningar
3 411
Senast: wtf
·
C
Övr. Djur Jag tänkte försöka få mina undulater att häcka, för första gången. Jag har två honor och en hane i samma bur, hade två hanar men den ena...
Svar
13
· Visningar
1 822
Senast: Cocos
·
H
Övr. Djur En undran bara: Kan man ha underlater ihop med ex kanariefåglar? Förutsatt att buren är tillräckligt stor.
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Jäss, igår köpte jag ett nytt, eller ja, mamma var det som hämtade det, så jag har inte fått se det ännu. Ett 150 liters för 600:- ...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: Sleepan
·
M
Övr. Djur Gerbilen Charlie-Chicken har fått en doftkörteltumör. Kan man smittas av tumörer, gerbil - gerbil, gerbil - människa? Den sitter ju på...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: mirage_
·
Övr. Djur Våra två gerbilhannar slåss! De är bröder, knappt tre år gamla och har alltid fungerat bra ihop. Nu på kvällen började de plötsligt...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: majola
·
Övr. Djur Det är så att jag och pojkvännen ska flytta tillhus nu i sommar och på huset så finns det en fin liten "damm" som för tillfället står...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: _husmusen_
·
Övr. Djur http://www.liveleak.com/view?i=d3b_1178524471
2
Svar
24
· Visningar
1 788
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur En fråga till er käre bukefalister som har erfarenhet av kaniner, denna kanin togs om hand av min dotter när den var mycket ung ca 6...
Svar
18
· Visningar
8 411
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Jag behover tips pa akvarium, det ar sa att jag garna skulle vilja skaffa tva nya slojstjartar. Mitt forra akvarium var modell stor...
Svar
8
· Visningar
1 668
Senast: aiquen
·
Övr. Djur -Inga kycklingar utan tupp, givetvis, men hur mycket ägg lägger en höna? -Är det olika från ras till ras? -När börjar hönor lägga...
Svar
10
· Visningar
2 771
Senast: LIA
·
H
Övr. Djur Har ju fått 2 kanariefåglar.Dessa har aldrig varit ute ur buren och är ej tama(har läst att man inte kan få de handtama)men kan man...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur Många verkar få mycket kaninungar nu:D Hur gör ni? Behåller ni alla? säljer till djuraffärer eller har redan "sålt" dom i magen?
Svar
2
· Visningar
754
Senast: paradiset
·
E
Övr. Djur :rofl: ok... nu vill jag se en giraff (ni kan reglerna va?)
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Nu behöver jag lite hjälp här:D Ska till att döpa 12 st kaniner, all på bokstaven C. Har redan döpt två: Ceasar och Cyrilla Nu är det...
Svar
10
· Visningar
4 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka