Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ju till vet på måndag, är ensam hemma utan några pengar just. Nu över helgen och självklart så ska ena grisen få diarée.
Thelma har ju nästan bara legat ända sedan hon blev döv, kanske därför. Men hon äter som hon ska. Märkte idag att hon var kladdig, så jag tvättade av henne och leta igenom buren och hittade lös avföring där hon ligger.
Så, några tips på vad man kan ge en gris med diarée för att lindra ev. magvärk och så att hon blir bra igen?
R8 om marsvinet som är dövt stort sätt inte rör på sig så skulle jag faktiskt ta bort det. Jag har marsvin som är helt blind men skuttar omkring som en yster ungmarsvin titt som tätt ändå. Har dom tappat livsglädjen så är det dax att låta dom fara över regnbågsbron hur ledsamt det än är.
Ett dövt marsvin borde röra på sig lättare än ett blint så jag tror faktiskt att det marsvinet har större problem än med dövhet. Kanske en tumör i hjärnan som orsakar dövheten och också andra problem.