Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Det är så att jag har byggt ett fågelbo, och inte satt det tillräckligt högt upp så att några småbarn (SE MINST 1,55 cm högt upp) kan nå...
2
Svar
22
· Visningar
2 191
Senast: smulizzzz
·
Övr. Djur haha, sambon har köpt pirayor :crazy: :p vi har nu 5 st småttingar (ca 4-5 cm) i ett 120 liters (:eek: ). antar att de klarar sig ett...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur går det alls? jag har ju två marsvin, men när jag köpte dom såg mitt liv ut på ett sätt, och nu är det ett helt annat. ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 902
Senast: L1ll4n
·
Övr. Djur Vad kan det vara för fel? Jag har mina dammfiskar på inneförvaring. De har stått i akvariet sedan september förra året. Nu bara blir de...
Svar
19
· Visningar
3 145
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hej, det ar jag igen, och nae, jag ska inte skaffa marsvin, inte an. Har inte tid, ingen tradgard osv.. Men, det hindrar inte att jag...
Svar
8
· Visningar
1 740
Senast: CoNo
·
Övr. Djur Jag undrar lite om utseeendet på kaninbajset. Vår hona bajsar jättefina normala pluttar, men ibland kommer det ut bajs som ser ut som...
Svar
12
· Visningar
9 898
Övr. Djur vill gärna veta mer om er o era chinchillor..hur gamla dom e o.s.v. min heter Charlie och är minst 11 år gammal. vet inte riktigt för ja...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Soppan
·
F
Övr. Djur Ger ni era råtter det? Ljusbruna, ganska tjocka grejjer. Har hört nyligen att dom inte alls ska ha det, och att man ger det till råttor...
2
Svar
26
· Visningar
2 343
Senast: Mitrolle
·
Lantbruksdjur Kan man ha elstängsel till får? Eller smiter de bara då?
2
Svar
21
· Visningar
2 932
Senast: jennie78
·
N
Övr. Djur Blev inspirerad av tråden för Vilka djur man har just nu och ville starta en egen tråd för vilka djur man verkligen, verkligen vill ha...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: jennie78
·
Övr. Djur Varför får man inte ha sågspån? :o Vi köper sån där dyr pelleterad kattsand men funderar på alternativ? Tidningspapper går ju, men...
Svar
17
· Visningar
3 006
Senast: fancyfree
·
L
Övr. Djur Ni som har byggt egna burar. (Uteburar) Hur gjorde ni? Vilket material använde ni? Helst så billigt material som möjligt! Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: L1ll4n
·
Övr. Djur Ska göra ny hage och hade tänkt använda enbart eltråd till staketet. Hur högt behöver man ha det? Samt hur många trådar?
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: Shettisar
·
M
Övr. Djur Hej! Jag och min kompis söker en tävlings kanin.(Hane)Som ska kunna hoppa och helst fått placering nån gång.Vi vill ha en okastrerad då...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: replica
·
Övr. Djur Jag har 2 marsvin, båda honor.. Köpte först min "lilla" Kotten och hon var väldigt liten och skrajsen när hon kom (Men vilka marsvin är...
Svar
3
· Visningar
3 543
Senast: Paxido
·
O
Övr. Djur Mitt marsvin har fått rinnande ögon. Ibland kommer de grumlig vätska ut ur dem men oftast bara vanligt genomskinligt eller inge alls...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: toriko
·
Övr. Djur Nu är den invigd efter en hel del slit men det var det värt när man ser hur nöjda hårbollarna är :) Gården är på 72 kvadrat och där...
2
Svar
32
· Visningar
2 198
Senast: R8n
·
S
Övr. Djur Hej hej . Mina kaniner har fått mask i maggen. iallfall en har fått det. hur ska jag ta väck masken ? . alltså tror att det heter...
Svar
8
· Visningar
3 663
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Idag när jag borstade min coronet (marsvin) så skrek hon rakt ut och jag funderade över vad som gjorde ont, för skrika brukar hon inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 709
Senast: R8n
·
R
Övr. Djur Jag har en kastrerad kaninhane sedan drygt 2 månader tillbaka (han blir 7 år till i sommar och jag har haft honom typ hela livet) och...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: Rihonin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama