Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi satte ut palten och en stund senare kom mamman och hämtade den. De skuttade iväg tillsammans och förhoppningsvis fick palten ett tryggare gömställe dagen efter.
Jag skulle gissa på att du kollar datumet då respektive användare registrerade sig här på Bukefalos (står till vänster, under användarnamnen).
Datumet då inlägget är skrivet står under rubriken på varje inlägg.
Till trådskrivaren: Tur att det ordnade sig för den lilla!
Harungar behöver när de är små en mjölkersättning.
Royal Canins, first age fungerar bra eller Espilac. Man kan också ge kattmjölk från Pussy eller Whiskas. Harungar tål inte laktosen i vanlig mjölk, så köp inte det...annars kan du ta kontakt kfv
Nu är de jag som behöver veta hur man gör med en harpalt. Hur gick det för dig? Jag har hittat en övergiven harpalt i rabatten.
Hur ofta matade du den? Min är väldigt tagen men vill äta. Kan inte sitta upp och knappt eller inte alls hålla upp huvudet.
Tacksam för alla svar och råd!
Snälla behöver hjälp och råd med en liten harpalt som får plats i min hand. Hittade honom övergiven i rabatten. Vill äta men kan inte hålla sig uppe. Hur ofta matade du, måste man mata under natten också?
Tack!
Kläder & Bli fin Några dagar gammalt redan, men denna färgen trivs jag i året runt! Ibland slänger jag på lite glitter, men tycker den är lika fin utan...
Foder & Strö Jag hade inte heller lagt till mer protein eftersom dom har fri tillgång, dom äter förmodligen redan nog.
Kvoten är till för att snabbt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.