HJÄLP! harunge..

Liten uppdatering..

vi satte ut palten och en stund senare kom mamman och hämtade den. De skuttade iväg tillsammans och förhoppningsvis fick palten ett tryggare gömställe dagen efter.

Så slutet gott, allting gott :)

Jag skulle gissa på att du kollar datumet då respektive användare registrerade sig här på Bukefalos (står till vänster, under användarnamnen). :)
Datumet då inlägget är skrivet står under rubriken på varje inlägg.

Till trådskrivaren: Tur att det ordnade sig för den lilla!

Harungar behöver när de är små en mjölkersättning.
Royal Canins, first age fungerar bra eller Espilac. Man kan också ge kattmjölk från Pussy eller Whiskas. Harungar tål inte laktosen i vanlig mjölk, så köp inte det...annars kan du ta kontakt kfv

http://www.kfv.se

Sv: HJÄLP! harunge..

Nu är de jag som behöver veta hur man gör med en harpalt. Hur gick det för dig? Jag har hittat en övergiven harpalt i rabatten.
Hur ofta matade du den? Min är väldigt tagen men vill äta. Kan inte sitta upp och knappt eller inte alls hålla upp huvudet.
Tacksam för alla svar och råd!

Sv: HJÄLP! harunge..

Snälla behöver hjälp och råd med en liten harpalt som får plats i min hand. Hittade honom övergiven i rabatten. Vill äta men kan inte hålla sig uppe. Hur ofta matade du, måste man mata under natten också?
Tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Wille
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 413
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka