Sv: Får

ja men så är det, vi hade trådar innan vi skaffade elnät. och det fungerade för alla utom en tacka som fick för sig att hon skulle hoppa igenom. Elnätet har ingen tagit sig igenom eller fasnat.

Sv: Får

Jag förstår inte era problem...Har fårnät med mindre maskor nertill (viltstängsel) till mina får. Jag har förankrat mellan pålarna med böjt armeringsjärn ner i marken så att inte lamm ska kunna trycka sig ut!
Funkar perfekt, bor vid vägen så detta är en nödvändighet. Personligen gillar jag inte elstängsel...råkar alltid få stötar.:eek:

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
591
Senast: Snövit
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: Fetaost
·
Övr. Djur Hur får jag bort snokar inomhus? När det är som värst får jag ta bort 15 st dagligen.
2
Svar
20
· Visningar
2 226
Senast: Rugge
·
Hemmet Jag bytte altandörr och det är inget handtag på utsidan. Hur kan jag stänga den när jag går ut? Vill inte att värmen smiter ut.
2
Svar
23
· Visningar
1 701
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar