Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag funderar på att ta med råttorna till chaparral i helgen. Ska hälsa på föräldrarna som jobbar och sliter osv. Jag ska inte bo i...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har en liten kameleont hemma nu! :) Han är så söt :p Nån mer med kameleont kanske?
Svar
3
· Visningar
734
Senast: BuenoBull
·
G
Övr. Djur Jag har två marsvin.. honor på 6 mån.. de är ute på golvet o springer nu och helt plötsligt började den ena rida på den andra???? Är...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: goggoman
·
D
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för foder? Hur mycket hö, pellets/torrfoder och grönsaker? Hur mycket tycker ni att man ska ge av varje för bästa...
2
Svar
32
· Visningar
3 071
Senast: _husmusen_
·
T
Övr. Djur Skaffade för ett år sedan ett nytt sällskap till min undulat som mist sin livskamrat. Då var hon ganska så vit men lite svagt gul på...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Cocos
·
Övr. Djur Jag har ju mina söta marsisar :love: men djurtokig som jag är, har jag blivit sååå sugen på att köpa katt nu är vi ska flytta. Marsvinen...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Flisis
·
Övr. Djur Igår när min syster gick utanför sitt hus så stod det ett djur på bergskanten,( deras hur ligger vi ett sluttande berg) ca 15 meter upp...
2
Svar
23
· Visningar
2 073
Senast: Abova
·
Övr. Djur Hej ! Hörde idag om nån som hade provat att frysa in (!) sina marsvin . Helt sjukt, såklart, men det handlar inte frågan om. Hon hade...
2
Svar
31
· Visningar
4 369
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Suck, ja som sagt, det är inte första gången. Vi har terrariet i sån pass höjd att katterna når in att se där och speciellt Ludde tycker...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: pippi27
·
Övr. Djur undrar hur gammal en kaninhona måste vara för att "få" bli med bäbisar? hon är en dvärgvädur och ska paras med en lika dan. men den...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: mylisen
·
Övr. Djur Eller ja, mus och mus, men nog är han allt söt vår lille hamsterkille:love: Jag hade blivit glad om ni andra kunde lägga in lite...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Toviie
·
A
Övr. Djur Hej! Har en Grå jako som jag har haft i ca 4 år nu och den kan lite ord som tex. Fan, helvete, satan m.m det är vel inte tänkt och lära...
Svar
16
· Visningar
1 825
Senast: Atoxa
·
Övr. Djur Ni som har bogsele till belgisk jätte, hur gjorde ni när ni beställde? Tänkte beställa en bogsele till Järnsaxa, antingen från Libra...
Svar
8
· Visningar
2 883
F
Övr. Djur Vad skiljer dom åt? Förutom dumbons öron, och rex som är lite krullig. Är det något annat förutom det jag nämnt? Storlek, psyke?
Svar
11
· Visningar
3 688
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Djur Ska flytta hem till kära mor igen, med mina grisar. Mamma är dock allergisk, och jag har ordnat en kanin-utebur (en sådan på ben) till...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: Phocahontas
·
I
Övr. Djur Min första belgiska jätte kull är född. Trodde inte parningen hade lyckats då jag inte såg mer än misslyckade försök från hanens...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Djur Har fått ett erbjudande om att köpa en Gråjako hane på 4 år. Jag är otroligt velig i denna fråga.Jag är erfaren med fåglar och papegojor...
Svar
14
· Visningar
6 394
Senast: Atoxa
·
Övr. Djur Höll på att göra ett stort misstag med den, men försökte rätta till det så mycket det gick...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Var på reptilutställning idag. Fanns en sjuuuukt snygg stäppvaran där, zäbra goes in lööööve :love: Och vad är det här för...
Svar
15
· Visningar
2 423
Senast: Minerva
·
Övr. Djur tycker ni detta är djurplågeri? fick en kommentar av en "kompis" att jag är helt jävla dum i huvet som låter hunden stressa ihäl de...
Svar
3
· Visningar
906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka