Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Igår när min syster gick utanför sitt hus så stod det ett djur på bergskanten,( deras hur ligger vi ett sluttande berg) ca 15 meter upp...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Abova
·
Övr. Djur Hej ! Hörde idag om nån som hade provat att frysa in (!) sina marsvin . Helt sjukt, såklart, men det handlar inte frågan om. Hon hade...
2
Svar
31
· Visningar
4 325
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Suck, ja som sagt, det är inte första gången. Vi har terrariet i sån pass höjd att katterna når in att se där och speciellt Ludde tycker...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: pippi27
·
Övr. Djur undrar hur gammal en kaninhona måste vara för att "få" bli med bäbisar? hon är en dvärgvädur och ska paras med en lika dan. men den...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: mylisen
·
Övr. Djur Eller ja, mus och mus, men nog är han allt söt vår lille hamsterkille:love: Jag hade blivit glad om ni andra kunde lägga in lite...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Toviie
·
A
Övr. Djur Hej! Har en Grå jako som jag har haft i ca 4 år nu och den kan lite ord som tex. Fan, helvete, satan m.m det är vel inte tänkt och lära...
Svar
16
· Visningar
1 822
Senast: Atoxa
·
Övr. Djur Ni som har bogsele till belgisk jätte, hur gjorde ni när ni beställde? Tänkte beställa en bogsele till Järnsaxa, antingen från Libra...
Svar
8
· Visningar
2 881
F
Övr. Djur Vad skiljer dom åt? Förutom dumbons öron, och rex som är lite krullig. Är det något annat förutom det jag nämnt? Storlek, psyke?
Svar
11
· Visningar
3 683
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Djur Ska flytta hem till kära mor igen, med mina grisar. Mamma är dock allergisk, och jag har ordnat en kanin-utebur (en sådan på ben) till...
Svar
12
· Visningar
1 368
Senast: Phocahontas
·
I
Övr. Djur Min första belgiska jätte kull är född. Trodde inte parningen hade lyckats då jag inte såg mer än misslyckade försök från hanens...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Djur Har fått ett erbjudande om att köpa en Gråjako hane på 4 år. Jag är otroligt velig i denna fråga.Jag är erfaren med fåglar och papegojor...
Svar
14
· Visningar
6 387
Senast: Atoxa
·
Övr. Djur Höll på att göra ett stort misstag med den, men försökte rätta till det så mycket det gick...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Var på reptilutställning idag. Fanns en sjuuuukt snygg stäppvaran där, zäbra goes in lööööve :love: Och vad är det här för...
Svar
15
· Visningar
2 421
Senast: Minerva
·
Övr. Djur tycker ni detta är djurplågeri? fick en kommentar av en "kompis" att jag är helt jävla dum i huvet som låter hunden stressa ihäl de...
Svar
3
· Visningar
904
E
Övr. Djur Min ena han kanin har plötsligt inte kunnat stöda på sitt vänstra bakben.. Han verkar inte ha ont av det, så jag har börjat undra om det...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Eccu
·
Övr. Djur jag lovade ju att sätta in bilder, haha. :D idag 17 dagar :)
Svar
12
· Visningar
978
C
Övr. Djur finns det något man kan använda på kanin? Såna örthalsband man använder på hund??? Någon som vet.
Svar
5
· Visningar
2 415
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Märklig fråga kanske, men vi hade värsta naturupplevelsen i vårt garage i går kväll!:) (Jag är fortfarande helt tagen av det!)...
Svar
16
· Visningar
6 620
Senast: pinky
·
Övr. Djur ... & det lilla livet var väldigt chockad men för övrigt oskadd. Hon (tror jag) kan max vara 5 veckor, om ens det & att särtta tillbaka...
2
Svar
20
· Visningar
3 401
Övr. Djur Vi har haft marsvin så länge jag kan minnas, nu har vi inte ett enda. Det sista, Mars, gick bort idag. Före jag for till stallet höll...
Svar
12
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka