Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Tre söta små råttbebusar ligger och sover i buren. En är mörkt brun och en är lite ljusare brun och den som är min är blond med röda...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Sofiplopp
·
L
Övr. Djur Gud, egnetligen känns detta så onödigt att starta ytteligare en tråd. Men som endel kanske läst i min andra tråd så har jag va rit inne...
Svar
19
· Visningar
1 180
Senast: search
·
Övr. Djur Help! Finns det någon typ av foder man kan ge guppyfiskar som varar i 2 veckor? jag menar någon som släpper ifrån sig lite mat varje...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: bsmx
·
Övr. Djur Ikväll fick jag snabbt avliva min hamster själv.:cry: Kom in i rummet och hörde honom, såg honom snappa efter luft. Vet inte vad som...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: R8n
·
Övr. Djur här kommer nya bilder på lilola Chica... Hon växer så det knakar... :love: Men här kommer dom.. (hon är ute i överdelen på buren och...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: _Skifting_
·
Övr. Djur Det har landat en duva hemma hos oss, med en blå ring runt ena foten och en grön runt den andra. Just nu verkar det inte som om den...
Svar
1
· Visningar
2 378
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Har ju sett att det finns endel marsvinskunniga här på forumet, så jag hoppas ni har lite tankar och funderingar kring detta. Givetvis...
Svar
10
· Visningar
890
Senast: Nera
·
Övr. Djur ...ÄR HÄR!!! :rofl: Fick hem honom idag. Passade på att ta några bilder på honom. Leker kurragömma "Tittut!" Fin kille...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: lilstar
·
J
Övr. Djur Min underbara lillan har lämnat jordelivet aldelles för tidigt!:cry::cry: Måndalens Ebony *2005~03~04-2007~06~11* När hon var liten...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: charmant
·
Övr. Djur Vår nya tacka har fått fluglarver i pälsen. Jätteäckligt!! Hon låg ner i hagen och såg dålig ut. När hon kom in upptäckte jag att hon...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: silvershine
·
Övr. Djur igår dog en av mina hon kaniner och idag verkar den andra va på väg att dö:cry::crazy::confused::(
Svar
8
· Visningar
864
Senast: KungTulle
·
U
Övr. Djur jag har en liten kanin uppfödning av löwen , skulle vilja ha lite tips och trick för att kaninerna ska få det där lilla extra ;) skulle...
Svar
0
· Visningar
1 010
Senast: upfavlejonkaniner
·
T
Övr. Djur Har ni några marsvin?? Dom är så söta!!
Svar
9
· Visningar
805
Senast: angel76
·
Övr. Djur Min vän M, 7 år, har fått mitt 375-liters akvarium och i det har han fyra slöjstjärtar som är strax under året. En av dem verkar ha...
Svar
4
· Visningar
6 822
Senast: Sofiplopp
·
Övr. Djur födda lör-sön-måndag :love: Dessa djur måste vara de sötaste som finns som små :love: Det finns en 4 oxå men den kläcktes då jag...
Svar
18
· Visningar
1 674
Senast: mysko
·
Övr. Djur Coola va!? [/URL][/IMG] Hittade baggen "Bosse" i min säng, kusinen Bertil i badrummet. Lillminstingen "Kravel" och alla hans...
Svar
17
· Visningar
1 576
Senast: avslutat medlemskap
·
Övr. Djur Hur många kg mjölk kan en vanlig mjölkko ge per dygn? Brukar kor låta andra kors kalvar dia?
Svar
13
· Visningar
2 376
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur Är det för varmt för dem att vara ute hela dagen? Naturligtvis har de ju skugga, men det blir kanske lite vindstilla när de står på...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Mitrolle
·
Lantbruksdjur Jag blir mer och mer sugen på att skaffa mig höns, till min sambos förtvivlan och våra hundars förhoppning. Min kära granne har ett tomt...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 842
Senast: mul
·
Övr. Djur Var ute och red på gräsvägarna runt fälten. På några ställen är dikena ganska djupa och breda, så jag har klättrat där under våren...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: skerper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross