Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har ju sett att det finns endel marsvinskunniga här på forumet, så jag hoppas ni har lite tankar och funderingar kring detta. Givetvis...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: Nera
·
Övr. Djur ...ÄR HÄR!!! :rofl: Fick hem honom idag. Passade på att ta några bilder på honom. Leker kurragömma "Tittut!" Fin kille...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: lilstar
·
J
Övr. Djur Min underbara lillan har lämnat jordelivet aldelles för tidigt!:cry::cry: Måndalens Ebony *2005~03~04-2007~06~11* När hon var liten...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: charmant
·
Övr. Djur Vår nya tacka har fått fluglarver i pälsen. Jätteäckligt!! Hon låg ner i hagen och såg dålig ut. När hon kom in upptäckte jag att hon...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: silvershine
·
Övr. Djur igår dog en av mina hon kaniner och idag verkar den andra va på väg att dö:cry::crazy::confused::(
Svar
8
· Visningar
862
Senast: KungTulle
·
U
Övr. Djur jag har en liten kanin uppfödning av löwen , skulle vilja ha lite tips och trick för att kaninerna ska få det där lilla extra ;) skulle...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: upfavlejonkaniner
·
T
Övr. Djur Har ni några marsvin?? Dom är så söta!!
Svar
9
· Visningar
803
Senast: angel76
·
Övr. Djur Min vän M, 7 år, har fått mitt 375-liters akvarium och i det har han fyra slöjstjärtar som är strax under året. En av dem verkar ha...
Svar
4
· Visningar
6 804
Senast: Sofiplopp
·
Övr. Djur födda lör-sön-måndag :love: Dessa djur måste vara de sötaste som finns som små :love: Det finns en 4 oxå men den kläcktes då jag...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: mysko
·
Övr. Djur Coola va!? [/URL][/IMG] Hittade baggen "Bosse" i min säng, kusinen Bertil i badrummet. Lillminstingen "Kravel" och alla hans...
Svar
17
· Visningar
1 573
Senast: avslutat medlemskap
·
Övr. Djur Hur många kg mjölk kan en vanlig mjölkko ge per dygn? Brukar kor låta andra kors kalvar dia?
Svar
13
· Visningar
2 370
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur Är det för varmt för dem att vara ute hela dagen? Naturligtvis har de ju skugga, men det blir kanske lite vindstilla när de står på...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Mitrolle
·
Lantbruksdjur Jag blir mer och mer sugen på att skaffa mig höns, till min sambos förtvivlan och våra hundars förhoppning. Min kära granne har ett tomt...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 839
Senast: mul
·
Övr. Djur Var ute och red på gräsvägarna runt fälten. På några ställen är dikena ganska djupa och breda, så jag har klättrat där under våren...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: skerper
·
R
Övr. Djur Min kanin har sår på baktassarna och jag vet varken vad det beror på eller hur jag skall få bort det.:confused: Det är bak vid...
Svar
13
· Visningar
2 327
Senast: _Essie_
·
Övr. Djur Nu har mina fiskar äntligen flyttat. :D De behövde lite större utrymme nu när där är en massa bebisar överallt. :) Hoppas de blir...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Figaaro
·
R
Övr. Djur Eller vad heter de? Hittar ingen information om de alls på google. Och söker man på nakenråtta kommer något annat läbbigt djur upp:crazy:
Svar
12
· Visningar
4 235
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Och jag förstår inte varför? Magen som krånglar med åldern? Har inte ändrat hans mat förutom att jag späder ut barnmaten med lite...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: fancyfree
·
H
Övr. Djur Jag är nyfiken på vad Ni ger till Era kaniner och vad de äter.
2 3
Svar
55
· Visningar
7 025
Senast: Moonstrike
·
A
Övr. Djur Hej! Jag ska flytta och kommer att behöva flytta ut mina kaniner på balkongen så nu vill jag ha lite tips, råd och ideér från er...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: apollo1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår