Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Jag söker Myskänder. Vi har bad i snigel. Bor i Närke så är det någon i Öbro län som har änder till SALU!!! Hjälp (du når mig på...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: L1ll4n
·
L
Övr. Djur Denna tråd är tänkt att man ska kunna ställa frågor om man inte hittar svar på andra sidor. Och jag har inte hittat något svar ännu så...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: Ellaan
·
Övr. Djur Nu är det 3 veckor sedan jag behandlade färdigt med Ivomec mot sellnicen. Och idag var det dags att ta av tröjan på det värst drabbade...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: R8n
·
G
Övr. Djur Mina marsvin är jättesnälla.. men idag bet den ena mig??.. hur ska man tillrättavisa dem.. gör man det? för bitas skall de ju inte...
Svar
12
· Visningar
3 434
Senast: lizan
·
I
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa en liten nymfparakit! Det allra enklaste vore ju att köpa en i djuraffären, men eftersom att jag inte riktigt...
Svar
9
· Visningar
4 329
Senast: Gabbi
·
H
Övr. Djur Hittade en konstig böld på kaninen idag, den är ganska stor och hård. Har lämnat över vårdande till mamma så jag själv har inte så stor...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: Puma
·
Övr. Djur Såå... då har man skaffat en polare till Chica... håller på med ett JÄTTE projekt och bygger utebur... *pust* Då kändes det som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 145
Senast: _Skifting_
·
S
Övr. Djur Jupp, nu har man fått tillökning igen. En liten hamster kille på 1 månad. Supersöt e han.:love: Gick förbi djuraffären och kunde inte...
Svar
16
· Visningar
1 028
Senast: squirlett
·
F
Övr. Djur Jag tror nog det är dags nu för Svante (råttan) att vandra vidare, vill inte tro det, men får inte vara egoistisk :crazy: För några...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: R8n
·
Övr. Djur Kan någon duktig kaninmänniska förklara och visa bilder? :bow:
Svar
5
· Visningar
2 034
Övr. Djur Imorgon ska jag hämta 2 små råttflickor. :love: Samma uppfödare som till hanarna, fast inte samma föräldrar såklart. Tanken är att...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur idag har min kanin hona fått fnatt och börjat boa i en håla hon gjort, hon samlar på sig både torrt gräs och päls... hon går sedan 3v...
Svar
18
· Visningar
1 981
Senast: CoNo
·
Övr. Djur Nu vill jag se bilder på era fågel burar samt deras mått :) Jag har gjort en bur i måtten (BREDDxHÖJDxDJUP) 80x70x55 :o Och där bor...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Föll ur sitt bo och snälla barn tog hand om den idag, och säger att de matat den och att den tog emot maten. Jag sa att de inte fick...
Svar
8
· Visningar
2 787
Senast: zhacki
·
G
Övr. Djur Är intresserad av att köpa Degus men undrar om det är något speciellt jag behöver veta om dem. Planerar att köpa en hane och två honor...
Svar
4
· Visningar
1 674
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur är jag en hemsk människa som tänker köpa ett stim med neontetror som mat till mina pirayor? ska åka bort över midsommar och har ingen...
Svar
19
· Visningar
1 962
Senast: wtf
·
Övr. Djur hejsan jo jag undrar hur märker ma att en kanin är blind mycket tacksam för svar:rofl:
Svar
4
· Visningar
743
Senast: mickis92
·
T
Övr. Djur Tänkte bara höra om det är någon som har en/flera åsnor ? Lägg in bilder och berätta gärna vad ni gör med dom :D
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Äldsta sonen kom innan idag in med en liten gråsparvsbebis som han hittat i sandlådan! Denna lilla pippi är förliten att klara sig själv...
Svar
11
· Visningar
6 192
Senast: nala
·
Övr. Djur Ja, hur gör man så att säga? Använda något shampoo eller inte? Ja berätta för mig, mina älskar regn och jag tänkte att de kanske...
Svar
17
· Visningar
4 330
Senast: jubella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama