Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur nu har alla mina små 6 kaninungar dött.. :cry: en månad var de, den 1a dog i fredags och de två sista idag :( veteerinären kunde...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: mallotten
·
E
Övr. Djur Nån som vet nån bra sida, med fakta om odling av gurami?? Tacksam för svar!!!:bump: :D
Svar
5
· Visningar
2 490
Senast: handofblood
·
Övr. Djur jag köpte ju mina grisar i höstas, glenn var då en liten bebis precis utflugen ur sitt bo! lite större än när han kom, men ändå...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: lizan
·
Övr. Djur Man kan säkert googla på det men det går inte just nu, så jag skjuter frågan över på er.
Svar
15
· Visningar
6 289
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Vart köper man billigast hönsnät? Vad kostar det cirkus? Ska bygga egna burar till råttorna :angel:
2
Svar
21
· Visningar
14 570
K
Övr. Djur Nu tänkte jag göra en tråd om mrsvin :idea: :D Lägg gärna ut bilder på era marsvin och berätta lite om dom :smirk: :) Jag börjar...
2
Svar
38
· Visningar
3 265
Senast: Nitronom
·
Övr. Djur Kan ni inte lägga ut bilder på hemelin-kaniner? Dom är så söta :love:. Och jag är lite sugen på att skaffa en.. Har en dvärgvädur nu och...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Magrinette
·
Övr. Djur Ja, min kanin är mager! Hon får pellets nu( har fritillgång till det inne i buren) Gav henne "vanligt" foder innan. Gräs och...
Svar
15
· Visningar
10 322
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Köpte i höstas två ökenmöss, ett litet infall bara. Skulle ha haft en kanin men det råkade bli ökenmöss, har ju haft kanin innan liksom...
Svar
10
· Visningar
5 140
Senast: Chili
·
N
Övr. Djur Elly!! Din kanin satte på mitt finger igår. Uäcckkk! Jag bara: "hej lilla kanin!" och stack in fingret i buren. Då grymtade kaninen...
2
Svar
22
· Visningar
3 473
Senast: Sellan
·
Q
Övr. Djur Hur har ni inrett erat terrarium? Jag blir tokig! Överallt står det att man ska ha antingen värmematta, värmelampa, värmekabel...
Svar
9
· Visningar
4 368
Senast: Gabbi
·
F
Övr. Djur Har tagit hand om en liten bebis 2 - 3 veckor gammal.. Alla tips o råd ni kan komma på önskas, vad jag vet är att jag ska ge den...
Svar
16
· Visningar
1 637
Senast: fancyfree
·
Lantbruksdjur Sambon tog upp detta med mig första gången för någon månad sedan, vad trevligt det skulle vara att ha får. När han växte upp hade de får...
Svar
10
· Visningar
1 192
W
Övr. Djur hej! idag blev jag helt förtvivlad! var ute och gick då jag träffade på en jätteliten fågelunge son i sakta mak kröp över vägen, ville...
Svar
5
· Visningar
3 679
Senast: wtf
·
H
Övr. Djur Mycket tjat om fästingar, men jag måste ta och fråga: Brukar fästingar vara i vattnet? Eller kan dom inte göra det?
Svar
4
· Visningar
774
Senast: mizz_perfect
·
Övr. Djur Djurparken Nordens Ark har fått tillökning. För första gången på sex år har en liten pandaunge fötts. :D Hela artikeln...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur I dag var jag iväg och köpte en Engelsk undulat :) (har en vanlig hemma, (obs de bor inte tillsammans än)) ungefär vid 18-tiden var han...
Svar
5
· Visningar
1 062
·
S
Övr. Djur Jag har en foder shettis just nu. Men så har jag börjat läsa om åsnor, jag tror jag vill ha en. Men jag vet inte så mycket om dom.. Så...
Svar
10
· Visningar
3 364
Senast: tjiir
·
T
Övr. Djur Har varit lite nyfiken på Chinchillor, någon som har en? Har funderat lite på att köpa en, har sett en i djuraffären som sitter där i en...
Svar
5
· Visningar
1 993
·
Övr. Djur Har någon av er provat att släppa en kanin lös, utan inhägnad? Det är egentligen en rent hypotetisk fråga, jag är nyfiken på hur en...
2
Svar
34
· Visningar
8 094
Senast: Linn_89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar