Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Den 25:e juni fick jag en stor men väldigt välkommen överaskning. Fast visst, misstänkte jag vid ett flertal tillfällen att något inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 618
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag tänker ju bli med höns inom en förhoppningsvis snart framtid, men vad är bäst att använda vid desinficering av ett gammalt hönshus...
Svar
11
· Visningar
9 086
Senast: mul
·
Övr. Djur Min marsvinshona på fem år har fått grå starr på sitt blå öga (har ett brunt och ett blått). Hon verkar blind på ögat (blir överraskad...
Svar
1
· Visningar
1 970
Senast: havet
·
Övr. Djur Hitta den här äckliga spindeln hemma förut :crazy: är det en vanlig källarspindel ? :crazy...
Svar
17
· Visningar
9 936
Senast: Seawolf
·
Övr. Djur Ska ta ena marsvinet till vet då jag misstänker att hon har grå starr. Vill bara höra vad kostnaden hos vet blir och vad de gör där...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Nera
·
P
Övr. Djur Nu har jag bara en kvar (två dog förra året 9½ samt 8år gamla). Så nu är det somsagt bara en kvar. Hon är 7år. Hur gamla är era kaniner?
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Zabel
·
Övr. Djur nu har alla mina små 6 kaninungar dött.. :cry: en månad var de, den 1a dog i fredags och de två sista idag :( veteerinären kunde...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: mallotten
·
E
Övr. Djur Nån som vet nån bra sida, med fakta om odling av gurami?? Tacksam för svar!!!:bump: :D
Svar
5
· Visningar
2 493
Senast: handofblood
·
Övr. Djur jag köpte ju mina grisar i höstas, glenn var då en liten bebis precis utflugen ur sitt bo! lite större än när han kom, men ändå...
Svar
17
· Visningar
1 181
Senast: lizan
·
Övr. Djur Man kan säkert googla på det men det går inte just nu, så jag skjuter frågan över på er.
Svar
15
· Visningar
6 289
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Vart köper man billigast hönsnät? Vad kostar det cirkus? Ska bygga egna burar till råttorna :angel:
2
Svar
21
· Visningar
14 574
K
Övr. Djur Nu tänkte jag göra en tråd om mrsvin :idea: :D Lägg gärna ut bilder på era marsvin och berätta lite om dom :smirk: :) Jag börjar...
2
Svar
38
· Visningar
3 265
Senast: Nitronom
·
Övr. Djur Kan ni inte lägga ut bilder på hemelin-kaniner? Dom är så söta :love:. Och jag är lite sugen på att skaffa en.. Har en dvärgvädur nu och...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Magrinette
·
Övr. Djur Ja, min kanin är mager! Hon får pellets nu( har fritillgång till det inne i buren) Gav henne "vanligt" foder innan. Gräs och...
Svar
15
· Visningar
10 334
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Köpte i höstas två ökenmöss, ett litet infall bara. Skulle ha haft en kanin men det råkade bli ökenmöss, har ju haft kanin innan liksom...
Svar
10
· Visningar
5 162
Senast: Chili
·
N
Övr. Djur Elly!! Din kanin satte på mitt finger igår. Uäcckkk! Jag bara: "hej lilla kanin!" och stack in fingret i buren. Då grymtade kaninen...
2
Svar
22
· Visningar
3 476
Senast: Sellan
·
Q
Övr. Djur Hur har ni inrett erat terrarium? Jag blir tokig! Överallt står det att man ska ha antingen värmematta, värmelampa, värmekabel...
Svar
9
· Visningar
4 374
Senast: Gabbi
·
F
Övr. Djur Har tagit hand om en liten bebis 2 - 3 veckor gammal.. Alla tips o råd ni kan komma på önskas, vad jag vet är att jag ska ge den...
Svar
16
· Visningar
1 640
Senast: fancyfree
·
Lantbruksdjur Sambon tog upp detta med mig första gången för någon månad sedan, vad trevligt det skulle vara att ha får. När han växte upp hade de får...
Svar
10
· Visningar
1 195
W
Övr. Djur hej! idag blev jag helt förtvivlad! var ute och gick då jag träffade på en jätteliten fågelunge son i sakta mak kröp över vägen, ville...
Svar
5
· Visningar
3 680
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter