Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Jag har nyligen fått två underbara roborovskihamstrar. Dom är båda honor och syskon, ca 7-8 veckor gamla, men till min förskräckelse har...
Svar
16
· Visningar
3 999
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Jag har: Häst. Hund. Hund. Vad har du för djur? Gärna bilder!
2 3
Svar
59
· Visningar
4 270
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur Fick för ett tag sedan en marsvinshona och hennes två ungar. De gick i samma bur eftersom ungarna också var honor. Mamman var så...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: R8n
·
N
Övr. Djur Upptäckte att vår kanin igår hade en grå utbuktning på vänster öga. Den är några mm i omkrets och sitter längst in på själva ögat...
Svar
6
· Visningar
4 474
Senast: isafore
·
Övr. Djur ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' Nästan som rubriken:p Menar då under dagen. Jag släpper ut min kanin på morgonen men vatten och...
2
Svar
29
· Visningar
11 476
Senast: Lisbeth
·
Övr. Djur Nu ska jag köpa marsvin igen efter att själv vuxit upp & insett att jag saknar nått. Så då har jag några frågor! *Kan man ha två...
Svar
14
· Visningar
2 336
Senast: minessica
·
S
Övr. Djur Har en bagge som har fått för sig något konstigt. När han ska äta så går han ner på frambenen och går ibland lite så. Han kan stå på...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: tinna
·
Övr. Djur Jag ska få 2 st kaniner nu på söndag, den ena är en hane & den andra en hona. De går i varsin bur nu & de är inte släkt, ca 1,5 år är...
Svar
11
· Visningar
2 609
Senast: lilstar
·
I
Övr. Djur Hej på tisdag ska jag hämta hem två små kaninungar som ska få bo tillsammans i en jätte stor häst box. Måste dom ha mat (pellets)...
2
Svar
21
· Visningar
3 208
Senast: _husmusen_
·
Övr. Djur Sambon har skaffat ett och frågade mig om det var nåt speciellt jag ville ha i det. Det enda jag kan komma på är ett par ancistrusmalar...
2
Svar
21
· Visningar
10 764
Senast: Gabbi
·
R
Övr. Djur Hej! Som rubriken lyder, min kanin har 2 pälslösa runda ringar på bakbenen, eller precis över, en fläck på varje sida. Fläckarna är...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: 04400220
·
L
Övr. Djur Är det någon som har en sån ? Jag har och ska snart starta en ökenråttuppfödning ;) Som många kanske vet så finns det ju tre ord...
2
Svar
31
· Visningar
8 697
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Har behandlat alla mina grisar mot sellnic och då var en av honorna så illa därran så hon fick bo i en liten del av buren och de andra 3...
Svar
3
· Visningar
769
·
Övr. Djur Har beställt triops som kom idag så jag var iväg till djuraffären för att köpa petbox och sand. Gick självklart in i djurrummet och vad...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Tre söta små råttbebusar ligger och sover i buren. En är mörkt brun och en är lite ljusare brun och den som är min är blond med röda...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: Sofiplopp
·
L
Övr. Djur Gud, egnetligen känns detta så onödigt att starta ytteligare en tråd. Men som endel kanske läst i min andra tråd så har jag va rit inne...
Svar
19
· Visningar
1 179
Senast: search
·
Övr. Djur Help! Finns det någon typ av foder man kan ge guppyfiskar som varar i 2 veckor? jag menar någon som släpper ifrån sig lite mat varje...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: bsmx
·
Övr. Djur Ikväll fick jag snabbt avliva min hamster själv.:cry: Kom in i rummet och hörde honom, såg honom snappa efter luft. Vet inte vad som...
Svar
5
· Visningar
859
·
Övr. Djur här kommer nya bilder på lilola Chica... Hon växer så det knakar... :love: Men här kommer dom.. (hon är ute i överdelen på buren och...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: _Skifting_
·
Övr. Djur Det har landat en duva hemma hos oss, med en blå ring runt ena foten och en grön runt den andra. Just nu verkar det inte som om den...
Svar
1
· Visningar
2 375
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama