Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur När är det tillräckligt varmt att ha ute undulaterna dygnet runt? Dom trivs så himla bra på våran stora altan under tak där det bara är...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: M-Meduza
·
Övr. Djur Vet inte riktigt var jag ska lägga denna tråden, men vi provar:D Jag har ormfobi (på riktigt, inget påfund av mig) och idag såg jag...
Svar
9
· Visningar
2 862
Senast: lady_vip
·
Övr. Djur Igår var mina marsvin ute för att få lufta sig lite och smaka gräs. Det var mycket uppskattat av den, normalt sett, väldigt fega lilla...
Svar
9
· Visningar
844
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Hur gör ni med era råttors klor? Haft råttor innan den jag har nu men det har aldrig varit några problem med klorna föränn nu. Ian...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Det fanns en tråd förut där nån skrev att det var nån krydda man kunde sprida ut för att sniglar skulle sticka från trädgården. Nån som...
Svar
11
· Visningar
900
·
G
Övr. Djur .. i Linnés Hammarby, vad heter den nu igen?
Svar
2
· Visningar
781
Senast: R8n
·
Q
Övr. Djur Vet att det finns en tråd om detta sedan förut men tänkte dra upp det i gen... Om man ska rida på nötboskap: * Ska man ha en...
Svar
13
· Visningar
2 468
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur Så, nu har jag fått hem min lille goding, Chica!:love: (Chica betyder flicka på spanska) Det var den lille vildkaninungen som Bansan...
2
Svar
39
· Visningar
2 895
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur har flyttat hem till föräldrarna och då fick marsvinen flytta ut på altanen (men bor jag kvar till hösten så får dom flytta in i...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: lizan
·
Övr. Djur Är så stolt över mitt fina akvarium på 500 l innehållandes 4 pirayor, 2 pleco och 1 chokladmal (sist jag kollade :p ) ska sparka...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: nevin
·
Övr. Djur Hej alla fårägare! Tänkte att det kunde vara kul med en lammningstråd för 2007 där vi kan visa våra sötisar o fråga vid problem osv.Så...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
14 197
Senast: kopia
·
Övr. Djur Gissa vem som har hittat vuxna tigrar (sniglar) då? :banana: Bilder på en annans vuxna tigrar
2
Svar
26
· Visningar
2 521
·
T
Övr. Djur Usch...mitt hjärta brister. Cyklade förbi en skatunge idag som satt och såg totalt övergiven ut på en cykelbana. Stannade bredvid den...
Svar
13
· Visningar
2 760
Senast: Tempo_lover
·
H
Övr. Djur Någon som vet vad min kanin har för färg? Vad kallas den? Har en son till samma kanin med samma färg fast det gråa är svart? Skulle bli...
2
Svar
22
· Visningar
3 123
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Jag funderar på att ta med råttorna till chaparral i helgen. Ska hälsa på föräldrarna som jobbar och sliter osv. Jag ska inte bo i...
Svar
4
· Visningar
783
·
Övr. Djur Har en liten kameleont hemma nu! :) Han är så söt :p Nån mer med kameleont kanske?
Svar
3
· Visningar
734
Senast: BuenoBull
·
G
Övr. Djur Jag har två marsvin.. honor på 6 mån.. de är ute på golvet o springer nu och helt plötsligt började den ena rida på den andra???? Är...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: goggoman
·
D
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för foder? Hur mycket hö, pellets/torrfoder och grönsaker? Hur mycket tycker ni att man ska ge av varje för bästa...
2
Svar
32
· Visningar
3 068
Senast: _husmusen_
·
T
Övr. Djur Skaffade för ett år sedan ett nytt sällskap till min undulat som mist sin livskamrat. Då var hon ganska så vit men lite svagt gul på...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Cocos
·
Övr. Djur Jag har ju mina söta marsisar :love: men djurtokig som jag är, har jag blivit sååå sugen på att köpa katt nu är vi ska flytta. Marsvinen...
Svar
9
· Visningar
874
Senast: Flisis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama