Oh yes yes yes!

Sv: Oh yes yes yes!

Det funkar nog ja, men glöm inte att de även ska ha ljus på dagarna också, kan nog vara lite svårt med vissa IKEA-backar ;)

*Morr* Såg att IKEA inte hade några såna där backar -.-
Men det fanns att köpa någonstans lådor som typ som rymde kanske runt 80 L och den var genomskinlig med ett blått plastlock som man "knäppte" fast på sidorna :bump:

Fast med blått plastlock blir det väl svårt med belysning. Om du inte fixar lyse på sidan?

Annars kan man ju hitta görbilliga akvarier på tex blocket. Själv fick jag ett 73-liters med diverse tillbehöv för en hundring :)

Hade tänkt och fixa det på insidan men kom på nu att det blir bara mos av hela skiten :P Men kom på att jag har ju ett 200-liters akvarium som mina gerbiler går i nu men de ska ändå säljas så
"tigersnäckorna" får gå i den :idea: Men vettehur jag ska göra med min fulica... Han/hon går nämligen själv nu :/

*tänka tänka* :rofl:

Ok. Varför går fulican själv?
Är de i väldigt olika storlekar så är ju risken för parning minimal menar jag, så om det är typ 20 cm tiger och 5 cm fulica så... Öh, du fattar nog :D
Eller ska fulican på kompis? :)

Tigrarna går för sig och fulican får jag väl antingen sälja till någon som har kompisar åt den eller så får jag väl annonsera på zoonen :P
Haha jaa jag fattar :rofl:

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 812
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 745
Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 432
Senast: Keb71
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 406
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar