Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur ..vad har ni använt för material, t.ex till botten? Nåt spec man ska tänka på när man bygger sin egna? Har planer på det, dels för att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 607
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur ..vad som höll på att ge min hjärtattack när jag satt framför datorn och drack lite mjölk! :eek...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 178
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Djur Någon här inne som har hamster? Har lite frågor jag gärna vill ha svar på :P Hona eller hane? Har hört att honor luktar väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 987
Senast: GALOPP
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av att ha dem? Jag fick två av min farbror här i förra veckan med var tvugna att ta bort dem då de åt upp...
Svar
6
· Visningar
3 397
F
Övr. Djur Min råtta har olika längder på dom övre 2 tänderna. Den ena är lång, och den andra kortare och även smalare. Har inte kollat hans...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur era djur för konster och det ni har lärt dem?
2
Svar
25
· Visningar
1 748
Senast: NaTTa
·
V
Övr. Djur våra råttor brukar ibland hicka o skaka till. Undrar om de bara är vanlig hicka eller om det är nått annat??? vore kul o veta om de är...
2
Svar
29
· Visningar
3 151
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Min sambo och jag var och köpte ett akvarium i helgen. Ett modell mindre med tre Black Molly, tre Svärdbärare och två Scalarer...
Svar
6
· Visningar
1 726
Senast: tinna
·
T
Övr. Djur Tacksam för råd om hur jag ska göra. Har två nymfparakiter i en bur utan holk. En hane och en hona. De brukar para sig men jag har inte...
Svar
3
· Visningar
9 674
Senast: Timber
·
Övr. Djur Vi har en damm i vår trädgård som vi funderar på att köpa fisk till. Det finns några fisker i dammen nu, men har ingen aning om vad det...
Svar
5
· Visningar
1 610
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur BILDBOMBNING ! Ja då min gamling tragiskt gick bort i veckan och lillan blev ensam kvar så var det bara till att skaffa henne en...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 752
Senast: Emor
·
G
Övr. Djur Jag undrar om det är okej för marsvinen att få ett knippe maskrosblad varje dag.. brukar plocka det på morgonen åt dem, men nu slog det...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: goggoman
·
Övr. Djur I helgen kommer jag få tillbaka mina älskade marsvin! :love: Jag var tvungen att lämna iväg dem i somras när jag och min kille hade...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: BuenoBull
·
L
Övr. Djur Tänkte bara att ni kunde få se familjens marsvin...Han är såååå jäkla söt! Molle heter han.. Spela död kan han oxå :angel...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Lord_Calvert
·
Övr. Djur Äntligen så har våra kaninbäbisar blivit söta! Dom hoppar omkring och är så söta! Det är omkring 17-08 små bäbisar här hemma! Här kommer...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Hej det finns en massa korsnings varianter men finns det ingen som har erfarenhet av mulor i sverige, i övriga världen är dom vanliga
Svar
5
· Visningar
1 884
C
Övr. Djur Har två kaninhonor ca 6 månader gamla varv den ena börjat boa o rugga?? Är det normalt? Båda har tuttar men den ena har lite starkare...
Svar
10
· Visningar
2 647
Senast: Cocos
·
8
Övr. Djur Vi har en bock på ca 7 månader. Han har bara tänder på den undre käken,alltså inget där uppe. Är det normalt? Och vad kan bockar äta...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Nominous
·
S
Övr. Djur Min nya hane kissar ut "ur" buren, han har även kissat rakt på mig! (andra dagen) det blir äckligt och illaluktande på golvet, hur kan...
Svar
9
· Visningar
1 997
Senast: GALOPP
·
Övr. Djur Behöver er hjälp nu.. Vakterna på mitt arbete räddade i morse en liten harpalt undan skatorna som var på den. Nu sitter den på mitt...
2
Svar
28
· Visningar
17 686
Senast: McKikki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar