Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Min ena han kanin har plötsligt inte kunnat stöda på sitt vänstra bakben.. Han verkar inte ha ont av det, så jag har börjat undra om det...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Eccu
·
Övr. Djur jag lovade ju att sätta in bilder, haha. :D idag 17 dagar :)
Svar
12
· Visningar
979
C
Övr. Djur finns det något man kan använda på kanin? Såna örthalsband man använder på hund??? Någon som vet.
Svar
5
· Visningar
2 416
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Märklig fråga kanske, men vi hade värsta naturupplevelsen i vårt garage i går kväll!:) (Jag är fortfarande helt tagen av det!)...
Svar
16
· Visningar
6 624
Senast: pinky
·
Övr. Djur ... & det lilla livet var väldigt chockad men för övrigt oskadd. Hon (tror jag) kan max vara 5 veckor, om ens det & att särtta tillbaka...
2
Svar
20
· Visningar
3 404
Övr. Djur Vi har haft marsvin så länge jag kan minnas, nu har vi inte ett enda. Det sista, Mars, gick bort idag. Före jag for till stallet höll...
Svar
12
· Visningar
1 057
F
Övr. Djur ..vad har ni använt för material, t.ex till botten? Nåt spec man ska tänka på när man bygger sin egna? Har planer på det, dels för att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 619
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur ..vad som höll på att ge min hjärtattack när jag satt framför datorn och drack lite mjölk! :eek...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 182
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Djur Någon här inne som har hamster? Har lite frågor jag gärna vill ha svar på :P Hona eller hane? Har hört att honor luktar väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 989
Senast: GALOPP
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av att ha dem? Jag fick två av min farbror här i förra veckan med var tvugna att ta bort dem då de åt upp...
Svar
6
· Visningar
3 403
F
Övr. Djur Min råtta har olika längder på dom övre 2 tänderna. Den ena är lång, och den andra kortare och även smalare. Har inte kollat hans...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur era djur för konster och det ni har lärt dem?
2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: NaTTa
·
V
Övr. Djur våra råttor brukar ibland hicka o skaka till. Undrar om de bara är vanlig hicka eller om det är nått annat??? vore kul o veta om de är...
2
Svar
29
· Visningar
3 157
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Min sambo och jag var och köpte ett akvarium i helgen. Ett modell mindre med tre Black Molly, tre Svärdbärare och två Scalarer...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: tinna
·
T
Övr. Djur Tacksam för råd om hur jag ska göra. Har två nymfparakiter i en bur utan holk. En hane och en hona. De brukar para sig men jag har inte...
Svar
3
· Visningar
9 717
Senast: Timber
·
Övr. Djur Vi har en damm i vår trädgård som vi funderar på att köpa fisk till. Det finns några fisker i dammen nu, men har ingen aning om vad det...
Svar
5
· Visningar
1 611
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur BILDBOMBNING ! Ja då min gamling tragiskt gick bort i veckan och lillan blev ensam kvar så var det bara till att skaffa henne en...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 759
Senast: Emor
·
G
Övr. Djur Jag undrar om det är okej för marsvinen att få ett knippe maskrosblad varje dag.. brukar plocka det på morgonen åt dem, men nu slog det...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: goggoman
·
Övr. Djur I helgen kommer jag få tillbaka mina älskade marsvin! :love: Jag var tvungen att lämna iväg dem i somras när jag och min kille hade...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: BuenoBull
·
L
Övr. Djur Tänkte bara att ni kunde få se familjens marsvin...Han är såååå jäkla söt! Molle heter han.. Spela död kan han oxå :angel...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Lord_Calvert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka