Sv: Titta...!

En mus är det, annars skulle jag inte kallat den söt :angel:

Den verkar ha bytt bostad, för det prasslar som sjutton i papperskorgen.

försök fånga den och sen går du ut till skogs med den! :) lååångt från katterna såklart :p

Haha okej, ville ni inte ha alla katter hos er eller? ;)

Annars håller jag med wtf, ta med den ut i skogen :p

Nej tack ;) Det var rena rama såpoperan i mammas sovrum (där kattluckan är) varenda natt. :crazy:

Gosh, jag tycker att det är lite läskigt att fånga den, den är söt på håll :o :crazy:
Och när mamma kommer hem imorgon måste vi bums lasta och åka till tävlingen (kommer söndag natt sen..)

Vad jobbigt, då kan jag förstå att ni inte orkade med allihop.

Ta ut den i papperskorgen då? :D

Kan den ha burits in av en katt som tyckte den var en fin present? Bara det att den kvicknade till, och flyttade in?

Just nu går det inte för den lever rövare i hela rummet.

Högst upp på bokhyllorna
Högst upp på bokhyllorna 2

Ramlat ner i sån där pärm och tar sig ut genom hålet :p
10408291.jpg

Springer runt på elementet
En till

Gömmer sig för mig:
10408057.jpg

Möjligt, men tycker att katterna borde visat den mer intresse (försökt leta upp den igen om de tappat den). Var hemma hela dagen igår och då fanns den inte och sen på kvällen var den här.

Haha, den är ju jättesöt!
Min kompis hittade en musunge i stallet för några år sen. Den höll på att drunkna i en vattenpöl! :p Hon tog hem den och sedan bodde den i hennes stora akvarium (utan vatten) i två år. Den blev jättetam! Nu är han död... RIP Ludde! :love:

Kanske nåt du ska prova?

Men... var det inte du som hittade en mus i ett pringles-rör också?
Eller var det nån annan? *kliar mig i huvudet*

Söt liten sak i vilket fall! :love:

Nja, det måste nog varit någon annan... :confused:

Men hmm, funderar. Kan den få musebarn? Vill inte ha en massa sånna springandes här :crazy:
Vad käkar möss? Det finns ingenting här ute på verandan förutom lite äppelskrutt och skit i papperskorgen.

Det vet jag ju inte :eek: :crazy:

Igår satt vi och pratade lite. Jag fick klappa honom och han försökte hoppa efter mina fingrar (vågade inte låta honom nosa på fingarna, tänk om han biter mig :eek: :confused: :o , så istället hoppade han efter dem och försökte klänga sig fast). Sen fick han ett russin och nöt, det åt han upp.

OM han ska bli kvar, måste han ju få ett namn. Namnförslag? Jag har tänkt på Ragnar hela dagen. ;)

EDIT: Himmel, hjärtattack igen, nu försökte han klättra upp innanför byxorna. Sluta skräms!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Den 14 september skulle hon fyllt 19 år. Hon är den som levt längst tid tillsammans med mig. Hon har både FORL och giftstruma och det...
Svar
8
· Visningar
1 370
Hundhälsa Hej bukare. Jag heter Maggan, och jag själv har inga bekymmer utan det är min matte. Jag har nog väärldens sämsta matte, för ungefär 6...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 119
Senast: fred
·
Övr. Djur Den 25:e juni fick jag en stor men väldigt välkommen överaskning. Fast visst, misstänkte jag vid ett flertal tillfällen att något inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 614
Senast: Septicemia
·
T
Övr. Djur Skaffade för ett år sedan ett nytt sällskap till min undulat som mist sin livskamrat. Då var hon ganska så vit men lite svagt gul på...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama