Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mitt nya husdjur.. eller inte :angel: Hitta den utanför dörren :p o var tvungen o ta ett kort
2
Svar
26
· Visningar
1 957
Senast: NutiZ
·
Övr. Djur Jag måste ha tag på en veterinärklinik inärheten av Falun som har öppet NU, min degus dör och de har stängt på alla ställen här. HJÄLP...
2
Svar
27
· Visningar
2 084
P
Övr. Djur Är det någon som vet om det går bra att bara ge svenska foders kanin pellets till sin kanin?? Eller är det bättre med stampes...
Svar
1
· Visningar
1 289
Z
Övr. Djur Jag har två kaniner - båda hanar - som inte kommer överens särskilt bra (de försöker i princip ha ihjäl varann) :( Jag hade dom i drygt...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: red_spot
·
F
Övr. Djur Kan inte göra burbotten större än såhär, det ska vara 3 råttor i. Och höjden kommer vara på ca 170. Vad tror ni? Räcker utrymmet...
2
Svar
27
· Visningar
1 901
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Jag hörde ett himla liv här ute nu på morgonen och gick ut för att se vad som stod på. Under altanen, under huset, var min ena katt i...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur En av mina degus avlivades igår natt och hans bror har redan fått damp. Springer runt i buren, skriker och piper och letar, och han kan...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: Riley
·
Övr. Djur ..har era djur råkat ut för? Min kanin har ramlat från sängen och bröt av sina två under tänder..Åkte till vet och de blev...
Svar
10
· Visningar
1 072
Senast: Modig_Korn
·
G
Övr. Djur Jag har en ödla, en Mandrarin Skink, det var sagt att en sådan typ av ödla skulle leva ca 3-4år men nu har han blivit...ja vad är han...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Måste meddela att en hemsk sak har hänt.. Min pappa byggde en utebur till Mira och Chica igår.. Satte oxå ut dom då.. Kommer ut för 2...
Svar
14
· Visningar
1 178
Senast: Nera
·
I
Övr. Djur ...blir denna underbara lilla "lurvboll" min :love: :love: :love:
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Satt en spindel på dörren idag, häftig som fan :D Vilken art är det?
2 3
Svar
44
· Visningar
14 495
Senast: Seawolf
·
F
Övr. Djur Hej igen :rofl: ! Jag undrar om det finns någon hopptävling där hindrena bara är 20 cm?? Rabbe ( min kanin) luktar hela tiden på...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Pretty
·
O
Övr. Djur Min dotter har haft 2 marsvinshanar, ca 6 mån gamla, som vuxit upp tillsammans. Förra veckan hittade vi den ena död i buren. Han hade...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: angel76
·
Övr. Djur Den 25:e juni fick jag en stor men väldigt välkommen överaskning. Fast visst, misstänkte jag vid ett flertal tillfällen att något inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 614
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag tänker ju bli med höns inom en förhoppningsvis snart framtid, men vad är bäst att använda vid desinficering av ett gammalt hönshus...
Svar
11
· Visningar
9 085
Senast: mul
·
Övr. Djur Min marsvinshona på fem år har fått grå starr på sitt blå öga (har ett brunt och ett blått). Hon verkar blind på ögat (blir överraskad...
Svar
1
· Visningar
1 957
Senast: havet
·
Övr. Djur Hitta den här äckliga spindeln hemma förut :crazy: är det en vanlig källarspindel ? :crazy...
Svar
17
· Visningar
9 934
Senast: Seawolf
·
Övr. Djur Ska ta ena marsvinet till vet då jag misstänker att hon har grå starr. Vill bara höra vad kostnaden hos vet blir och vad de gör där...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Nera
·
P
Övr. Djur Nu har jag bara en kvar (två dog förra året 9½ samt 8år gamla). Så nu är det somsagt bara en kvar. Hon är 7år. Hur gamla är era kaniner?
Svar
7
· Visningar
821
Senast: Zabel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama