Storleken på burbotten, komentera..

Sv: Storleken på burbotten, komentera..

Jag lägger nog en korkmatta ändå tror jag(?!), den kan man vika upp en bit.

Man kan inte specialbeställa en plastback någonstans? :angel:

På tal om specialbeställa så går det ju att specialbeställa plåtlådor! :idea: Det skulle du egentligen kunna göra utdragbart också om du vill det, bara att dra ut på framsidan ju, plättlätt! :D

ja det ska jag kolla upp, men plåt låter ju lite kallt.

Så här långt har jag kommit :banana:
Håller på o bygger stommen, därför den ligger ner.

11907316.jpg

Asch, inte så farligt.
Kan bli lite klumpigt bara. Hade plåtbotten till en bur jag haft och den var rätt jobbig att göra rent... Annars var den görbra :)

Jag kan tänka mig att det är lite svårt att rengöra den. Den borde ju vara tung också.

Jag tänkte ang, råttorna. Så har jag blivit kär i några i en djuraffär. Har jag rätt o få veta typ vart dom kommer ifrån o sånt? Är ju så rädd för att få "dåliga" råttor.

Tjaa.. Det kan man ju också göra :D

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: ameo
·
Anläggning Upplever att det är ungefär så de flesta hästgårdar häromkring (norra VB) ser ut. Små rutor till hagar och någon enstaka liten gräshage...
2
Svar
30
· Visningar
695
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ufot
·
Hemmet Har ett hus byggt för ca 5 år sen. Var sjukskriven för utmattning när jag ansökte om avloppslösning och litade helt på entreprenören som...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama