Är den inte söt?

Sv: Är den inte söt?

Jättesöt :)

Jag var fanatisk i grodor när jag var liten. Höll på föda upp grodyngel från ägg till dom blev groda.

Senast ändrad:
Sv: Är den inte söt?

Vad söt! :)

En sådan hade vi boende i ett par sneakes för några år sedan. Det var pappas fiskeskor (d.v.s. badskor ;)) och stod därför lutade mot ena uthusväggen när de inte användes. Paddan tyckte antagligen att de luktade gott eller något och bosatte sig helt sonika där i... Tills vår labrador (då valp) fick för sig att "aaaah! sko! leksak!" och tog skon och tja... Lekte med den. En väldigt vild lek. Det blev antagligen för mycket för paddstackaren (vem vill lägga sig till ro i sin säng och vakna upp i en berg-och-dal-bana?) så han flyttade sedan. :(

Liknande trådar

Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 381
Senast: Myrten
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
282
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur