Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Hej, jag har en kanin flicka som nu i Juli ska bli 2år. Hon är en löwen. Igår vid nio så var hon ute och sprang i koppel. Jag tog upp...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Tuffa_tosen
·
Z
Övr. Djur Skaffade en vän till min Noah (kaninen). Min sambo fick välja namn... stackarn får heta Åke!!(Marsvinet) :cry: Vilket namn! Här...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: L1ll4n
·
M
Övr. Djur min pojkvän råkade köra över deras mamma och har nu tagit hand om 2st harungar ca 1-2veckor gamla. hur ofta ska dom ha mat? vilken mängd?
Svar
10
· Visningar
3 022
Senast: Kira
·
P
Övr. Djur Har någon någt bra tips på en utebur?? Vet inte vad ja ska ha för bur till min lilla kanin :) Det ska iallafall vara en bur som är lätt...
Svar
12
· Visningar
2 948
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Har ni något udda djur hemma? Eller har en kompis som har det kanske? En av mina vänner hade förra året en vit kamel på sin baksida. Här...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
17 488
Senast: CoNo
·
S
Övr. Djur När jag städade till min lilla Tingeling märkte jag hur mycket päls hon har ! Hon är ju förståss en lejon dvärg kanin ! :rofl: det...
Svar
14
· Visningar
4 190
Senast: Ellaan
·
Övr. Djur Jag vet inte vad min chinchilla ska heta, och eftersom jag har så många kaniner (36) så har många namn redan tagits. och det är därför...
Svar
4
· Visningar
791
H
Övr. Djur har ett akvarium, stort, där jag har en massa fiskar. har dock ett problem med en kampfiskhona Furir. hade min hane och en annan hona...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Jaha! Igår ringde samma uppsamlingstall som jag fått grisen ifrån. Hade berättat att jag letade efter en rödörad paddis en hona och...
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: 95johsv
·
C
Övr. Djur Idag hittade jag ett pyttelitet ägg i undlulatholken! :love:
10 11 12
Svar
224
· Visningar
13 943
Senast: Cocos
·
M
Övr. Djur Igår hämtade vi hem våra två Hermelinflickor. Hur gamla ska de vara innan man kan börja ge dem grönsaker? Har hört att vissa tycker att...
Svar
5
· Visningar
3 710
E
Övr. Djur Jag har en dvärgvädur som jag tycker ha gått upp lite väl mkt i vikt. Vad bör en dvärgvädur väga? hon ha dubbelhaka å e lite rundare om...
Svar
8
· Visningar
1 720
Senast: lala
·
J
Övr. Djur Jag funderar på att köpa möss...men jag har absolut ingen erfarenhet av möss, men jag har haft marsvin och kaniner så jag vet ju hur det...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: josse__
·
Övr. Djur Hur ofta ska de ömsa egentligen? Här ömsas för fulla muggar. Köpte tre små genomskinliga japanska räkor till akvariet eftersom de...
Svar
2
· Visningar
3 475
Senast: A-K.Eng
·
T
Övr. Djur Aldeles nyss så skulle jag gå för att ta hand om mina hamstrar, När jag skulle ge dom mat så upptäckte jag att min fina lilla Hamster...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: Tusse2
·
P
Övr. Djur Jag hade tänkt ge min kanin Lotties Havre & Vetekli + Rabbit royal. Men när jag sedan kollade på Lotties inne håll såg jag detta...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Zanza
·
P
Övr. Djur Jag undrar vad min kanin ska ha för mat dagligligen?? Hon kommer alltid ha tillgång till löspressat hö och få grönsaker/frukt/grenar men...
Svar
6
· Visningar
2 545
Senast: Pretty
·
F
Övr. Djur Agouti hooded, Mink hooded :confused: m.m.. tja, det finns massa färger & tecken och jag känner mig helt borta, jag har ingen aning ens...
2
Svar
31
· Visningar
2 333
Senast: fancyfree
·
P
Övr. Djur hejsan, vad ska jag ge min kanin för pellets?? Vilket är bäst att ge och ska man ge av olika sorter??! Behöver värkligen hjälp eftersom...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: CoNo
·
Övr. Djur Hur troligt är det att en tam kanin överlever ute i skogen? Det handlar om en dvärgvädur, kastrerad hane, 2 år, van att gå lös både...
Svar
4
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka