Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Min parakit flög in i spegeln i panik, nu blöder han ovanför näsborrarna. Han kan äta! Och röra näbben. Ska jag åka till en vet??
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Tusse2
·
T
Övr. Djur Hej, när kanin ungarna har kommit, ungefär när kan man börja ta ut dom på våran altan? Och när kan dom komma in för första gången. (Dom...
Svar
8
· Visningar
1 050
L
Övr. Djur Hej. Min dotter har två kaninhonor och en kastrerad hane. Den ena kaninhonan är dotter till den kastrerade hanen och den andra är...
Svar
6
· Visningar
2 624
Övr. Djur :eek::o:eek::confused::o japp nu har vi blivit mormödrar i stallet:crazy: stallkaninen som vi övertog när vi flyttade in i det nya...
2
Svar
31
· Visningar
4 548
Övr. Djur era djur i månaden? Funderar nämligen på att köpa en hamster eller en kanin.. Vad kostar de i månaden för er?
Svar
5
· Visningar
2 892
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Hej, jag ska skaffa en teddydvärgvädur och eftersom de är så långhåriga så ska hon bara stå på halm. Men jag undrar var jag kan få tag...
Svar
11
· Visningar
1 769
Senast: ElinorAnna
·
P
Övr. Djur halloj :) om tre veckor ska jag få hamster igen efter att min lilla guldis gick bort för ett tag seedan... Den här gången ska jag få...
Svar
0
· Visningar
1 548
Senast: Pandoora
·
T
Övr. Djur Kan man para en kanin hane två gånger på ett år? typ en månad imellan?
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Tuffa_tosen
·
Övr. Djur Vad är det fårens läte heter nu igen? :angel: Jag skulle just säga till en att grannens får förde ett för jävligt oväsen på dagarna...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Riley
·
M
Övr. Djur Nu är det så att jag ska köpa en kanin. En hona, inte en hane som jag skulle ha förut. Men jag vet inte vad den ska heta! Nån som har...
Svar
12
· Visningar
815
Senast: Louica
·
Övr. Djur hej behöver lite hjälp o tyda vattentest. No3 står 25 och är på skala OK No2 står på 0 och är på skalan OK men sen till GH (...
Svar
10
· Visningar
2 882
Senast: niardasp
·
L
Övr. Djur Nyfödda ökenråttor här ;) Min ökenråtta (Lady) fått ungar. Det blev 6st. :love: Onödig tråd, jag vet :D
Svar
2
· Visningar
800
Senast: wtf
·
Övr. Djur Mina 2 hanar har jag haft några månader. De va fint tecknade men har bleknat :mad: Vodka & Gibson ;) Ser ni skillnad? :p...
2
Svar
25
· Visningar
2 894
Övr. Djur Fick hem mina sniglar (okej, snäckor) idag - 6 Achatina achatina och 20 Lissachatina fulica eller möjligtvis nån sorts korsning. De 20...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Berätta om era ökenråttor ! :bump: Släng gärna in någon bild ;)
Svar
5
· Visningar
1 589
Senast: L1ll4n
·
P
Övr. Djur Kolla på sötnosen som jag kommer få, vad tycks ?? :love: Är hon inte det gulligaste,sötaste,bästa och finaste djur du någonsin sätt :p...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: Pretty
·
A
Lantbruksdjur Idag hände något fruktansvärt. Hörde hur någon av hönorna skriker och springer såklart ut, ser då att höken tagit en av mina hönor...
Svar
9
· Visningar
3 616
Senast: Osis
·
Övr. Djur Min yngste son (13 år) önskar sig ett eget djur, och jag har funderat på tamråttor. Vi har hundar, katter och hästar, men jag tänkte att...
2
Svar
24
· Visningar
3 904
Senast: orcide
·
L
Övr. Djur Jag har två kaniner, den lilla är en Lejon kanin & den store är en blandras av Lejonkanin & djvärdur (lite större än den lilla...
Svar
6
· Visningar
7 073
Senast: Pretty
·
L
Övr. Djur Jag har två kaninhonor, en dvärgvädur 7år och en dvärgkanin 6år, så det är ganska stor storleksskillnad. Dom bor i olika burar men jag...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama