Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har två ökenråttor varav den ena börjat få väldigt långa klor. Någon som har bra tips på vad jag kan ställa in i buren så att hon sliter...
Svar
4
· Visningar
1 511
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Som policy har vi i vår familj att rädda allt ludet, strävt, fluffigt, platt, avlångt, kort, runt, gulligt, fult eller vad som än kommer...
Svar
10
· Visningar
5 247
Senast: Mia_R
·
L
Övr. Djur Joo, jag undrar om någon har billiga kaninhinder till salu. Max 300 kr/hinder. Helst ska du bo nära Linköping, så att det är lätt för...
Svar
0
· Visningar
1 366
Senast: Linnkoping
·
F
Övr. Djur Råttorna jag ska köpa käkar pellets men jag hade tänkt att ge dom annat käk, typ egen blandning. Så ska jag gå direkt över till den...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: fancyfree
·
T
Övr. Djur Nån som vet hur man ser vad kaninen är för kön?
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Tight
·
O
Övr. Djur Kan marsvin simma? En av mina marsvinshonor är välidgt fet så jag tänkte att det kanske vore bra att låta henne simma i badkaret en...
Svar
3
· Visningar
1 792
Senast: Youma
·
L
Övr. Djur Jag har ett han-marsvin vars päls kladdar ihop på rumpan. Han verkar ha nån sorts fett som produceras där som klibbar ihop pälsen. Han...
Svar
4
· Visningar
3 414
Senast: linslus
·
K
Övr. Djur Jag har just nu 2 kaniner som jag hade tänkt träna i hoppning. Men nu e det så att varje gång dom närmar sig hindret stannar dom och...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: obeskrivbar
·
F
Övr. Djur Hur blir jag det? Hittar inte på hemsidan hur jag ska göra?! Står såhär; "Ange på avin: Namn, adress och ålder på den person/ de...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Idag har jag avlivat min älskade vän.För er som undrar var han gammal, blind sedan tidigare och har nu ganska fort börjat se almänt...
Svar
12
· Visningar
1 016
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur åh vad tråkigt:( vi som hade glatt oss så att få kaninungar. ja jag vet, det är sånt som händer men jag är väl blödig av mig. jag...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: mylisen
·
S
Övr. Djur Har vart och hämtat en ny liten marsvinsgris! På bilderna är han 5 veckor gammal! Hans namn är curry och han är av rasen lunkarya...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Saga_
·
I
Övr. Djur Hej jag har fått en liten tjej idag.. hon är pytteliten... Men jag behöver hjälp med detta att dvala.. vill inte ha nån länk.. har läst...
Svar
13
· Visningar
1 871
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Har gått och sneglat lite på såna där större, klättervänliga trädgrenar som folk har i akvarier och terrarium. Kan man ha sådana till...
Svar
9
· Visningar
1 201
Övr. Djur Eller nåt liknande. Ute i en lagerlokal här där jag jobbar så bor det en rävfamilj, en mamma och tre ungar. Ungarna är rätt så tama och...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: Nilla_
·
Övr. Djur Rufus nya sovplats :D haha, så söt :love:
Svar
6
· Visningar
914
Senast: mallotten
·
C
Övr. Djur Japp, två små urfula råttbebisar leker med gamlingarna i buren:love: Det blev två nakenråttor denna gång, fula så dom är söta:rofl: Den...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur :love: Owen and Mzee En sköldpadda på 130 år som har adopterat en flodhäst! Dom har hållit ihop i 2 år nu, flodhästen kom dit som...
Svar
13
· Visningar
972
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur får FÖRHOPPNINGSVIS kaninungar inom kort... har funderat på lite namn.. vad tycks om: Nosa, Buffa, Pussen, Kramen? halvdana kanske fast...
2
Svar
22
· Visningar
4 725
Senast: nana_staar
·
Övr. Djur Är det någon som kan visa bilder på en honkanin och en hankanin, könen alltså?
Svar
5
· Visningar
6 045
Senast: nana_staar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix