Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Jag har nyss blivit tvingad att sällja mina två råttor och mina två långhårs katter pga att mamma blivit allergisk. Känns jätte tomt...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Burkarna börjar ta form nu. Det kan fortfarande växa på lite mer i överkaret, men jag är rätt nöjd. ..och så en bild från...
Svar
18
· Visningar
1 386
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Min ettåriga minigris har tappat allt sin päls här på några dagar. Är det någon som har någon ide om varför hon gjort det. Kan...
Svar
9
· Visningar
3 354
Övr. Djur Brorsans sambo ringde och har hittat två musungar på en parkering. De är uppskattningsvis ca 10 dgr gamla, pälsen nästan klar och man...
Svar
8
· Visningar
1 601
Senast: Migo
·
T
Övr. Djur Nån som har ett tips på hur man kan få kaninen att komma på komandon. Just nu bryr hon sig inte ett skit när jag ropar hennes namn. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 210
Senast: HokusPokus
·
T
Övr. Djur Hej, min kanin hona ska få ungar snart. Hon heter osten och jag har kommit på att jag ska döpa kaninungarna efter olika ost namn. Nån...
Svar
14
· Visningar
3 045
Senast: mizz
·
Övr. Djur Jag har precis tingat två kaninungar. Innan har vi en äldre hona som själv haft ungar (minst en kull, vet ej ålder på henne eller...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Mella
·
B
Övr. Djur Hej:) Jag undrar hur man ska göra för att kaniner ska tycka de är roligt å hoppa? Tack på förhand:D
Svar
3
· Visningar
728
Senast: NaTTa
·
E
Övr. Djur Jag köpte mig en liten dvärg hamster igår. Skit söt!! :) Liten hona. Men hon bits, typ heeela tiden. Hur gör man den någorlunda tam? Så...
Svar
11
· Visningar
7 809
Senast: Nera
·
E
Övr. Djur Efterlyser bilder på små, söta, ulliga (?), gulliga, underbara små djurbebisar :love: Lamm, kalvar, kaninungar, råttisar...
2
Svar
26
· Visningar
5 436
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Får man ha det? Det råkar vara så att för att komma till mitt sommarjobb måste jag gå över ett naturreservat om jag inte vill ta en väg...
Svar
17
· Visningar
3 259
Senast: Masse
·
H
Övr. Djur Vår kanin, nyligen kastrerad har börjat fälla, nu mitt i sommaren. Och det är inte lite han fäller heller! Det går att dra av stora...
2
Svar
23
· Visningar
3 021
Senast: Hanna-panna
·
Övr. Djur Har en Dvärgkanin på 7 månader. Tycker han har gått ner i vikt sen jag släppte ut honom i sin sommarbur! Han är inte smal runt magen...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Royal_724
·
D
Övr. Djur :) någon som har bild på sin bur det är så kul å se :)
Svar
3
· Visningar
3 971
Övr. Djur I kväll ska Tulle baka pannkakor för att fira en storslagen händelse här hemma! Det är himla roligt faktiskt. Visst vi har ju märkt att...
2
Svar
38
· Visningar
2 707
Senast: Nilla_
·
Övr. Djur Delma har lämnat oss alldeles för tidigt... Utan nån synbar anledning alls, var pigg och glad precis innan. Min tjocka lilla fotomodell...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: NaTTa
·
E
Övr. Djur Jag har alltid gett min kanin en såkallad Gnagarmums. Dvs pellets, solrosfrön och havre. Jag köper den inte på en djuraffär, utan ett...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Welsh
·
F
Övr. Djur 3st av dom här hade du köpt? :banana: Riktigt svårt då alla färger är fina. 1 agouti rex 1 svart hooded rex 1 Agouti hooded rex 1...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 328
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Mina barn har lyckats att släppa ihop sina kaniner :crazy: en hane och en hona... Tror nog det har hänt ett par gånger innan jag kom...
Svar
1
· Visningar
18 645
Senast: Harmoni
·
P
Övr. Djur hej! vad är minimum måttet på bur till två dvärghamstrar? jag har en sånhär ungefär...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: fancyfree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix