Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur och är kunniga ber jag om hjälp. Mammorna har kam o haklapp så jag kan inte gå efter det. Blir denna kyckling en tupp eller höna...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: mysko
·
O
Övr. Djur Va har två kaniner sedan innan Sunny, en hona vit/svart hermelin/lejonhuvad som är 1 år (fyller år den 24 juni) och Curry en...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur Hej! Jag undrar om någon har erfarenheter av belgisk jätte eller fransk vädur. Har hört så mycket olika om dom. Jag tänkte ha kaninen...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
13 267
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur :eek: hittade den på kattens tallrik :crazy:
2
Svar
30
· Visningar
1 993
Senast: mysko
·
M
Övr. Djur Har två hermelinhonor hemma varav den ena har börjat gnaga på gallret så det skakar i hela lägenheten. Håller på att bli galen på henne...
Svar
10
· Visningar
773
C
Övr. Djur I am going to take this in english becouse swedish takes to long for me to write. And we are in a hurry. Long story short. A baby...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 442
Senast: Stampelina
·
J
Övr. Djur Jag har nyss blivit tvingad att sällja mina två råttor och mina två långhårs katter pga att mamma blivit allergisk. Känns jätte tomt...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Burkarna börjar ta form nu. Det kan fortfarande växa på lite mer i överkaret, men jag är rätt nöjd. ..och så en bild från...
Svar
18
· Visningar
1 388
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Min ettåriga minigris har tappat allt sin päls här på några dagar. Är det någon som har någon ide om varför hon gjort det. Kan...
Svar
9
· Visningar
3 359
Övr. Djur Brorsans sambo ringde och har hittat två musungar på en parkering. De är uppskattningsvis ca 10 dgr gamla, pälsen nästan klar och man...
Svar
8
· Visningar
1 602
Senast: Migo
·
T
Övr. Djur Nån som har ett tips på hur man kan få kaninen att komma på komandon. Just nu bryr hon sig inte ett skit när jag ropar hennes namn. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 213
Senast: HokusPokus
·
T
Övr. Djur Hej, min kanin hona ska få ungar snart. Hon heter osten och jag har kommit på att jag ska döpa kaninungarna efter olika ost namn. Nån...
Svar
14
· Visningar
3 054
Senast: mizz
·
Övr. Djur Jag har precis tingat två kaninungar. Innan har vi en äldre hona som själv haft ungar (minst en kull, vet ej ålder på henne eller...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Mella
·
B
Övr. Djur Hej:) Jag undrar hur man ska göra för att kaniner ska tycka de är roligt å hoppa? Tack på förhand:D
Svar
3
· Visningar
728
Senast: NaTTa
·
E
Övr. Djur Jag köpte mig en liten dvärg hamster igår. Skit söt!! :) Liten hona. Men hon bits, typ heeela tiden. Hur gör man den någorlunda tam? Så...
Svar
11
· Visningar
7 814
Senast: Nera
·
E
Övr. Djur Efterlyser bilder på små, söta, ulliga (?), gulliga, underbara små djurbebisar :love: Lamm, kalvar, kaninungar, råttisar...
2
Svar
26
· Visningar
5 438
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Får man ha det? Det råkar vara så att för att komma till mitt sommarjobb måste jag gå över ett naturreservat om jag inte vill ta en väg...
Svar
17
· Visningar
3 274
Senast: Masse
·
H
Övr. Djur Vår kanin, nyligen kastrerad har börjat fälla, nu mitt i sommaren. Och det är inte lite han fäller heller! Det går att dra av stora...
2
Svar
23
· Visningar
3 022
Senast: Hanna-panna
·
Övr. Djur Har en Dvärgkanin på 7 månader. Tycker han har gått ner i vikt sen jag släppte ut honom i sin sommarbur! Han är inte smal runt magen...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Royal_724
·
D
Övr. Djur :) någon som har bild på sin bur det är så kul å se :)
Svar
3
· Visningar
3 973

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka