Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur ..är helt nerpissad och stinker efter bara 2 dagar och jag orkar bara inte tvätta den där varannan dag. Dom bor mer eller mindre i den...
Svar
16
· Visningar
954
Senast: fancyfree
·
F
Övr. Djur :eek: Såg leffe sitta o knapra på en liten bajsplutt förut, är det normalt att råttor gör så? Eller är det brist på något? Har aldrig...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Har köpt tre franska vädurar som är såå söta. De var 8 veckor när jag köpte dom för ett par veckor sedan och nu hhar de kommit på att så...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Zuzzi
·
S
Övr. Djur Ja som de låter. uppfödaren till min kanin ringde och undrade om jag inte va sugen på o ta en kull på min hona. men jag har alltid läst...
Svar
19
· Visningar
2 180
Senast: ginnies
·
S
Övr. Djur Jaah, jag vet inte hur jag ska få min kanin "lycklig"... Ibland känns det precis som om jag inte har riktigt med tid att gosa i en...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Jag har sedan ett antal år tillbaka fyra får. Hittills har en fårklippare tittat på deras klövar i samband med fårklippningen och...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: Spói
·
Övr. Djur Någon som har koll på var på nätet man kan hitta större hamsterhjul i icke gnagvänligt material, utan såna här mellanrum som den på...
Svar
18
· Visningar
2 796
Senast: ainasoja
·
C
Övr. Djur Hej! Jag skulle vilja ha många förslag på kanin namn åt två kaniner. Det ska vara två namn som hör ihop (det spelar ingen roll om det är...
Svar
15
· Visningar
12 109
Senast: Thokkadis
·
J
Övr. Djur Mitt rexmarsvin har fått något som liknar eksem på ryggen. Det går som en smal rand från ryggen ner till rumpan. Hon har förut haft ett...
Svar
3
· Visningar
1 464
Senast: Juuwliaa
·
Övr. Djur Undrar om någon har vägt sina kaninungar? Gärna med ålder på ungarna och ungefär vad de vägt vid denna ålder! Gärna vikten på...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: CoNo
·
M
Övr. Djur Som sagt!!:crazy: Kolla in Boyens (den vitas) läpp xD Haha, tvärnit. :love: älska bild!! "Se men inte röra!!":smirk...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: Septicemia
·
C
Övr. Djur Hej! Har två frågor till er som har en eller flera dvärgkaniner: 1, När tog ni på sele första gången? 2, Hur högt hoppar ni med dem/...
Svar
4
· Visningar
1 476
Senast: Candyheart
·
Övr. Djur Vill gärna se bilder på era söta kaniner :). Här är Ulla-Bella, en rexkanin på ca 3 år :love: Väldigt sällskapssjuk och kelig. Bor på...
2
Svar
25
· Visningar
5 932
Senast: obeskrivbar
·
T
Övr. Djur Hejsan, jag har tänkt att para min kanin i år. Hon är en ute kanin. Eftersom ägaren till hanen inte är hemma så ska vi para ca: 13...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: ginnies
·
Lantbruksdjur och är kunniga ber jag om hjälp. Mammorna har kam o haklapp så jag kan inte gå efter det. Blir denna kyckling en tupp eller höna...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: mysko
·
O
Övr. Djur Va har två kaniner sedan innan Sunny, en hona vit/svart hermelin/lejonhuvad som är 1 år (fyller år den 24 juni) och Curry en...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur Hej! Jag undrar om någon har erfarenheter av belgisk jätte eller fransk vädur. Har hört så mycket olika om dom. Jag tänkte ha kaninen...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
13 243
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur :eek: hittade den på kattens tallrik :crazy:
2
Svar
30
· Visningar
1 990
Senast: mysko
·
M
Övr. Djur Har två hermelinhonor hemma varav den ena har börjat gnaga på gallret så det skakar i hela lägenheten. Håller på att bli galen på henne...
Svar
10
· Visningar
773
C
Övr. Djur I am going to take this in english becouse swedish takes to long for me to write. And we are in a hurry. Long story short. A baby...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 441
Senast: Stampelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve