Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som har blivigt lite skygg. han brukade alltid komma och nosa på min hand:cry:! Har någon något tips på lite lekar...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: ElinorAnna
·
T
Övr. Djur När jag har parat min kaninhona, hur mycket ska hon vara ute och röra på sig? Vi har en altan där hon springer på? Hur länge får hon...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Tuffa_tosen
·
Övr. Djur *suck* Pratade just med en kompis i telefon. Hon har köpt en kanin som sällskap nu när hon precis lämnat föräldrahemmets trygghet. Men...
2
Svar
24
· Visningar
3 617
Senast: Juanita
·
Övr. Djur gå till ställen de inte ska, och inte bajsa där de inte ska: Parfymera! Funkar superbra, och efter ca 2 veckor får man spraya en ny...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Zebran
·
Övr. Djur ännu en tråd från mig om mina marsvin... ett par dagar sen såg jag att en grisen såg annorlunda ut vid ena virveln på ryggen...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: jubella
·
Övr. Djur Igår kväll när jag mockade ur sjukhagen såg jag något jag aldrig sett förut, och jag måste bara få veta vad det var!:) Under en...
Svar
3
· Visningar
2 517
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Ikv somnade världens goaste lilla undulat in i mattes händer... nästan 13 år. GILDA:love: 1994 26/10 - 2007 10/8 ang. hennes...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Messy
·
M
Övr. Djur Jag har en vattenskölpadda som jag haft i ungäfär ett år och jag har funderat att sälja henne.hon är gullig men bits.Jag har inte alltid...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Min_tinka
·
S
Övr. Djur Kom ut i hönsgården igår o såg att det skett masslakt:devil::cry: nått litet o fräckt har på nått sätt tagit sig in o mördat 7 st...
2
Svar
35
· Visningar
22 910
Senast: Min_tinka
·
P
Övr. Djur Ja, är det någon här på Buke som har såna? Hur stora och gamla är de? Hur länge har ni haft dem? Vad ger ni dem för mat? Lägg gärna...
2
Svar
24
· Visningar
7 317
Senast: mallotten
·
Övr. Djur Jag lyckades rädda en lite svala (unge) från katten nyss! Stackarn verkar shockad men vad jag kan se oskadd. Men vad ska jag göra med...
Svar
19
· Visningar
3 827
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Royal_724
·
K
Övr. Djur hejhej! jag tänker skapa en ny tråd , där jag tänkte att ni skulle skicka inn foton på era kaninungar mellar nyfödda och 8 veckor.:love::D
Svar
14
· Visningar
3 181
Senast: jaha ja
·
Övr. Djur Jag och min pojkvän skulle ta oss en promenad med hunden och hinner inte långt för än vi ser en igelkott lufsa runt i parken lyckligt...
Svar
4
· Visningar
2 486
Senast: MrsScabtree
·
G
Övr. Djur Jag har just inköpt en liten hermelinhona, 2 ½ månad ungefär. Kommer från djuraffär tyvärr, men det var kärlek vid första ögonkastet...
Svar
13
· Visningar
2 439
Senast: Tambourine
·
L
Övr. Djur Jag vet inte om dena här tråden finns, men alla fall. Finns det ute marsvin? Alltså som kan vara ute hela året om? SOm en ute kanin...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: _Sascha_
·
F
Lantbruksdjur Min bror behöver hämta några får från Härjedalen till Dalarna snarast och de hinner eg inte själva just nu pga mycket hemma. Vet nån...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: flashlight
·
Övr. Djur Hejsan. Ni kanske kan ha någon aning om vad som e fel på min mysiga kanin. Hon äter och dricker som vanligt. Men varken kissar eller...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: Chickengirl
·
Övr. Djur Min ena dvärgget har mycket större juver än den andra. Det ser ut som hon skulle behöva en bh :o Kan hon ha juverinflammation? Ingen av...
Svar
3
· Visningar
827
R
Övr. Djur blev tipsad om detta forumet när jag lagt in en tråd under Senior så jag vänder mig hit också:) har hittat en orm hemma som är cirka...
2
Svar
22
· Visningar
3 741
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka