Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ikv somnade världens goaste lilla undulat in i mattes händer... nästan 13 år. GILDA:love: 1994 26/10 - 2007 10/8 ang. hennes...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Messy
·
M
Övr. Djur Jag har en vattenskölpadda som jag haft i ungäfär ett år och jag har funderat att sälja henne.hon är gullig men bits.Jag har inte alltid...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Min_tinka
·
S
Övr. Djur Kom ut i hönsgården igår o såg att det skett masslakt:devil::cry: nått litet o fräckt har på nått sätt tagit sig in o mördat 7 st...
2
Svar
35
· Visningar
22 850
Senast: Min_tinka
·
P
Övr. Djur Ja, är det någon här på Buke som har såna? Hur stora och gamla är de? Hur länge har ni haft dem? Vad ger ni dem för mat? Lägg gärna...
2
Svar
24
· Visningar
7 294
Senast: mallotten
·
Övr. Djur Jag lyckades rädda en lite svala (unge) från katten nyss! Stackarn verkar shockad men vad jag kan se oskadd. Men vad ska jag göra med...
Svar
19
· Visningar
3 825
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Royal_724
·
K
Övr. Djur hejhej! jag tänker skapa en ny tråd , där jag tänkte att ni skulle skicka inn foton på era kaninungar mellar nyfödda och 8 veckor.:love::D
Svar
14
· Visningar
3 180
Senast: jaha ja
·
Övr. Djur Jag och min pojkvän skulle ta oss en promenad med hunden och hinner inte långt för än vi ser en igelkott lufsa runt i parken lyckligt...
Svar
4
· Visningar
2 485
Senast: MrsScabtree
·
G
Övr. Djur Jag har just inköpt en liten hermelinhona, 2 ½ månad ungefär. Kommer från djuraffär tyvärr, men det var kärlek vid första ögonkastet...
Svar
13
· Visningar
2 437
Senast: Tambourine
·
L
Övr. Djur Jag vet inte om dena här tråden finns, men alla fall. Finns det ute marsvin? Alltså som kan vara ute hela året om? SOm en ute kanin...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: _Sascha_
·
F
Lantbruksdjur Min bror behöver hämta några får från Härjedalen till Dalarna snarast och de hinner eg inte själva just nu pga mycket hemma. Vet nån...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: flashlight
·
Övr. Djur Hejsan. Ni kanske kan ha någon aning om vad som e fel på min mysiga kanin. Hon äter och dricker som vanligt. Men varken kissar eller...
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: Chickengirl
·
Övr. Djur Min ena dvärgget har mycket större juver än den andra. Det ser ut som hon skulle behöva en bh :o Kan hon ha juverinflammation? Ingen av...
Svar
3
· Visningar
826
R
Övr. Djur blev tipsad om detta forumet när jag lagt in en tråd under Senior så jag vänder mig hit också:) har hittat en orm hemma som är cirka...
2
Svar
22
· Visningar
3 738
Senast: LIA
·
Övr. Djur hej på er! nu har vi kommit till nästa problem i mitt fortfarande relativt nya liv som marsvinsägare! hela sommaren har mina två...
Svar
7
· Visningar
1 735
Senast: Phillippa
·
F
Övr. Djur Har nyss varit och köpt 2 råttor som är syskon och födda ur samma kull. Dom är ungefär 6 veckor och storleken imellan dom är stor...
Svar
16
· Visningar
1 104
Senast: fancyfree
·
F
Övr. Djur Ska köpa en till råtta snart och har lite tankar runt det här med karantän. Luftburna sjukdomar som t.ex Mycoplasma kan väl ändå smitta...
Svar
17
· Visningar
1 039
Senast: Phillippa
·
Övr. Djur Hur kommer det sig att Zookompaniet tillåts ha djurena så blandat som dom har ? Ett jättemegarum med: enormt skrikande och högljudda...
2
Svar
26
· Visningar
5 933
Senast: lizan
·
Övr. Djur vi köpte en kanin igår som visade sig va en hane (säjaren sa att de va en hona) och idag så parade han sig med vår hona och ja for ju...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: ginnies
·
F
Övr. Djur Vad står detta för? "sf ambk" Skulle gissa på silver fawn först men sen hänger jag inte med längre..
Svar
5
· Visningar
799
Senast: fancyfree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama