Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Vad har ni för djur ? Själv har jag, 2 Tamråttor, 1 Hamster, 1 d-ponny, 1 hund och en massa fiskar. Fast fiskarna är mammas och...
2
Svar
34
· Visningar
2 613
Senast: KisseNova
·
K
Övr. Djur hejhej! nu om nån vecka/dagar så kommer min fina dvärgvädur att få kaninungar:love::D;):) ,men det jag undrar nu är vid vilken ålder...
Svar
7
· Visningar
1 735
Senast: Modig_Korn
·
Lantbruksdjur Någon som haft det? Berätta allt! :) Tex vad dom äter, hur dom trivs bäst, om dom håller sig i sin damm eller om dom rymmer, vilka...
Svar
9
· Visningar
2 688
Senast: Luff
·
L
Övr. Djur Hej!!Jag undrar om det är nån som kan hjälpa mig och tala om för mig när jag kan släppa in/ut mina fiskyngel till dom andra stora...
Svar
7
· Visningar
3 537
Senast: handofblood
·
Lantbruksdjur Har mjölkersättning (krafft) hemma för föl...fick 3 kullar med kultingar på 1.5 dygn, varav 3 st var extremt små i en av kullarna. Kan...
Svar
4
· Visningar
3 123
Senast: kicket
·
C
Övr. Djur Hej. Jag har två dvärgvädurskaniner, knappt 9 veckor gamla. De är två honor, tror jag?! Enligt uppfödaren ska båda vara honor (syskon)...
Svar
1
· Visningar
722
Z
Övr. Djur För drygt 2 veckor sedan föddes 3 små supergulliga mysbollar (dvärgvädur/angora/vildkanin). Alla tre är sociala och nyfikna. När kan man...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Zarek
·
Övr. Djur Vi har en liten flock frigående hönor. I måndags försvann lilla Agda. Vi trodde att nåt rovdjur varit framme, men det visade sig att...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Djur Har en liten svart hermelin hona på 2 år i stallet.Vi pratade i dag om i fall hon skulle ha en kompis,hon ser lite ensam och ynklig ut i...
2
Svar
33
· Visningar
2 372
Senast: Ödlan
·
Övr. Djur Har tänkt sälja min lilla vädurshona eftersom jag ska åka till Australien i vår och känner att jag inte bara kan lämna över henne på...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: Ödlan
·
A
Övr. Djur http://www.pixbox.se/pic_show_id13705673.html http://www.pixbox.se/pic_show_id13705674.html Han heter Bamse och är en fransk vädur :d
Svar
3
· Visningar
803
Senast: anna_bpj
·
N
Övr. Djur Fångade in två rädda små kaniner i helgen, förmodligen dumpade av någon som inte kunde hitta kaninvakt under semestern... Den ena...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: NPernilla
·
Övr. Djur Tål kaniner regn? Han har ett tak att gå under men när det ösregnar skyllar det inte så bra. Får de lätt lunginflammation?
Svar
8
· Visningar
5 461
T
Övr. Djur Har parat min kaninhona nu, hon är 2år och några veckor. Har fått massa mejl om att det är farligt och att hon kommer dö. Blivit jätte...
2
Svar
26
· Visningar
2 150
Senast: Tuffa_tosen
·
W
Övr. Djur Min kanin som vägrar acceptera en kompis är nu ff ensam :cry: Så nu han jag tänkt att hon ska få flytta in, så att hon har lite...
Svar
4
· Visningar
2 430
T
Övr. Djur Nu har jag parat min hona. Hur ser jag att hon inte blivit dräktig? Måste jag vänta ca:29 dagar för att se det eller? Mvh:Maria
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Tuffa_tosen
·
S
Övr. Djur Har kommit till den hemska stunden som alla djurägare inte vill tänka på. Då man måste ta bort sitt älskade djur. Han fick förstoppning...
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Fick igår hem två nya damer :bump: Dels Kinslayer, som är en av Delmas bebisar men inte kunde stanna kvar hon ägaren, och så hennes...
2
Svar
31
· Visningar
1 593
Senast: R8n
·
Övr. Djur Jag behöver lite hjälp här av er kloka bukemedlemmar! Nu är det så att min kära sambo har lurat mig till att säga ja till en liten...
Svar
12
· Visningar
4 603
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Djur Idag har äntligen fått hem kaninerna :love: Två stycken blåa honor, ungefär 8 veckor gamla. Molly och Nova heter dom! :D (Molly...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Tusse2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix