Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
gör två dörrar så blir det inte så rangligt, att ha halva dörren i plexiglas är nog ingen höjdare.. kommer att bli massa klet tänk om du matar råttorna med potatismos mina råttor hade alltid smetiga tassar när det var smetig mat
jag hade två dörrar på min och så 4 magneter, två uppe å två nere samt två krokar mitt på som jag "låste" buren med.. hade en hårsnodd som lås
Jadå ska göra två, men trä't är väldigt tunt så kanske måste köpa annat virke. Något tjockare.
haha tell me about it, min la sig typ ner i maten och gick över det så svansen blev helt gojsig, så den fick man tvätta ofta
Jag funderar på o köpa magneter också, var lite rädd för att det skulle gå o putta upp?! Kan iofs ha någon hake av något slag i mitten också. Vart köpte du dom?
Jag lackade igårkväll och imorse, hoppas två lager räcker.. Vädrar gör jag för fullt, som tur är så är päronen bortresta så jag sover i morsans rum.
jag slaktade ett gammalt skåp
men sånna här dörrmagneter finns ju å köpa i varenda byggshop! kanske tillåme på en mataffär.
tror måtten på virket till dörrarna var typ 4x2 cm så det var ganska rangligt ändå, men blev ju ganska stabilt iom magneterna. sätt dit två hakar, en uppe å en nere
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.