Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur hejhej! jag funderar på att köpa tre marsvin, en 1 åring och två jag inte vet hur gamla dom är men det vet inte uppfödaren heller så nu...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 413
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Finns det i det vilda? Nu tänker jag på myror bin mm. Det finns ju gott om mnniskor som bara vill softa. Men finns det softande myror...
Svar
15
· Visningar
3 685
Senast: åke
·
Övr. Djur Efter att ha sett den lilla kaninen vid parkeringen hemma hos föräldrarna skutta runt självsäkert ett par gånger undrade jag efter ett...
Svar
2
· Visningar
1 413
Senast: Blinkblink
·
H
Övr. Djur Nu när sommarlovet har varit, har jag vart bortrest i 3 veckor. Under tiden som jag har vart borta har min bror som är 17 år tagit hand...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Blinkblink
·
T
Övr. Djur För tre dagar sedan skaffade jag två hanråttor. Jag har haft råttor förut, men det var ett tag sen så jag kommer inte riktigt ihåg allt...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Nu har jag äntligen skaffat råttor igen! Vi har haft tidigare när jag bodde hemma, men nu har jag skaffat egna. Det blev två stycken...
Svar
7
· Visningar
857
·
Övr. Djur eh jag ville bara visa min fina bur jag köpt och målat som jag vill ha den..... vad tycker ni? sen fick vi med en liten hundkoja...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: Annie_92
·
T
Övr. Djur Eftersom jag har en tråd där jag beskriver problemen med min ena råtta, så kanske det är dags att presentera pojkarna. Här är Gibbs...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Jag hade tänkt skaffa råttor senare när mina djur har vandrat vidare (må den dag aldrig komma kära gud!) Marsvinsburen skulle aldrig gå...
2
Svar
20
· Visningar
5 641
Senast: R8n
·
N
Övr. Djur Jo, under de stora uppdateringarna av GNSHA, internetstallet om fantasidjuret orenuker, tänkte jag vidareutveckla orenukerna och allt...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Nattis Nevacey
·
H
Övr. Djur Jag hade tänkt mig att skaffa en fransk vädur, hona som jag kunde ta några kullar efter.. Men nu har det visat sig att min "hona" är en...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Hanna-panna
·
Övr. Djur ... är råttburen tom. Strax efter kl. 17 idag somnade Disa och Ilona in för sista gången. Vila i frid, matte saknar er... :(
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Noriko
·
P
Övr. Djur Jag har kollat lite på kaninfoder och hittade Lottie fodret i en butik nära mig. Men jag vet inte om det är ett bra foder för min...
Svar
7
· Visningar
3 347
M
Övr. Djur En sådan vill jag ha. Hittade en annons för ett par år sedan men då jag bodde för långt bota från uppfödaren så försvann alla ungarna i...
Svar
4
· Visningar
4 463
Senast: johannea
·
A
Övr. Djur Min ena hermelin har blivit krasslig.. Han var pigg och alert så sent som i förmiddags, men nu fryser han och verkar snudd på apatisk...
Svar
9
· Visningar
1 237
F
Övr. Djur Jag vet inte hur jag ska inreda en träbur, det finns ju inget galler att haka i prylarna i? Hyllor håller jag på o sågar ut nu, vill...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 514
·
L
Övr. Djur Min ena marsvinshane dricker jättemycket. Han dricket oftast en flaska om dagen, oavsätt om flastan är 0,5 liter eller mer. Han verkar...
Svar
8
· Visningar
12 848
Senast: vicky417
·
Lantbruksdjur Har de bra lukt, smak? Med vilka sinnen känner de igen saker?
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Zanza
·
Övr. Djur Natten mellan söndag och måndag lyckades min ena chinchillaunge klämma sig ur buren och olyckligtvis hade dottern sitt sovrumsfönster...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Idag kom hon efter några veckors strul och väntetid. En söt liten dumbo som just fick heta Dumbo. Hon är roan av något slag och med röda...
Svar
3
· Visningar
1 059
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama