Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur gamla kan getter vara den första gången de får killingar?
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Goat lover
·
K
Övr. Djur Jag har nyligen skaffat maskin-kläckta vaktlar som är 3 veckor.Behöver MASSOR me råd o tips om hur/var de ska bo,få rätt foder och man...
Svar
14
· Visningar
3 717
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Vilka ska dit? Vet att det inte finns så många reptilmänniskor här men kanske...
2
Svar
28
· Visningar
2 080
Senast: Septicemia
·
S
Övr. Djur Hörde konstiga ljud nere ifrån köket och blev lite misstänksam... Detta är vad som mötte mig:crazy::love:
2
Svar
27
· Visningar
1 790
Senast: nyponros
·
Övr. Djur Jag har två miniscalarer i mitt akvarium. Från början gick de bra tillsammans men efterhand så har de börjat slåss. I början var set...
Svar
2
· Visningar
2 550
Senast: tinna
·
O
Övr. Djur Jag har dragit mig för att fråga ett tag nu eftersom de svar jag mest får är att jag inte sköter mina marsvin som jag ska när jag...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: Osis
·
A
Övr. Djur är det någon som vet var man kan köpaen revbenssalamander. kan man ha en revbenssalamander i handen eller måste den vara i vatten hela...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: amsan
·
Övr. Djur Endel av er minns säkert min desperata tråd för ett par månader sedan. Nu har den värst drabade fått en pälslös fläck som först...
Svar
10
· Visningar
4 175
Senast: R8n
·
J
Övr. Djur Kaninens utebur börjar bli riktigt dålig och det är dags för en ny! Så jag tänkte bygga en egen för att få den precis som jag vill...
Svar
19
· Visningar
1 943
Senast: Linn_89
·
I
Övr. Djur Hej!! Jag var och avlivade mitt ena marsvin igår och den andra lilla stackaren verkar deppig nu, ganska förståligt. Måste självklart...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Ifos
·
Övr. Djur hur sjuk får det bli? även om tänderna är utdragna... http://youtube.com/watch?v=7pCHRBc-9Yc&mode=related&search= tycker nu...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: Trasselsudden
·
Lantbruksdjur Var på en djuraffär häromdagen och såg världens sötaste selar så jag var tvungen att köpa! Grisarna var väl inte superglada första...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: eiwo
·
Övr. Djur 5 honor i varierande åldrar bortskänkes snarast så jag slipper rymlingarna :devil: Satan alltså, kom upp på rummet idag och såg Sonic...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 251
Senast: R8n
·
Övr. Djur Hur funkar det egentligen med att ha marsvin i sele? Jag funderar nämligen på att införskaffa ett par stycken i syfte att ha djuren...
Svar
13
· Visningar
3 582
Senast: lizan
·
Övr. Djur Jag har funderat på att köpa en kanin och ha inne. Jag bor i ett hus med mina föräldrar och har tänkt ha den inne på mitt rum och så får...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Sedna
·
Övr. Djur Hur mycket ska man egentligen ge? Jag ska ge det för tändernas skull. Kan väl inte vara bra att äta förmycket av kanske...
2
Svar
24
· Visningar
8 593
Senast: Johanna__
·
K
Övr. Djur jaa igår var jag och kollade på ett gäng pollar *bilder nedan :angel: * vill ha lite exteriör utlåtande osv. Den ena är en hingst...
2
Svar
31
· Visningar
2 503
Senast: Krulidut
·
Övr. Djur Mitt projekt från i somras då. Vi hann till och med ta oss en tur på tornerspelsbanan, dock med ledare och utan åskådare. :D Han är så...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Trasselsudden
·
Övr. Djur Det är så att jag blivit med undulat igen. Den är upphittad av en vän och mycket tam! Men inte för mycket så den är besvärande, den...
Svar
2
· Visningar
2 956
Senast: Poxz
·
Övr. Djur En vilsen spindel med skägg. och dena kalle stropp
2
Svar
27
· Visningar
2 760