Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Nej, tro nu inte att jag ska börja avla det första jag gör, jag vill ju självklart vänja mig vid att ha marsvin över huvudtaget först...
Svar
13
· Visningar
3 787
Senast: Karlavagnen
·
Övr. Djur Bytte lägenhet för en vecka sen och passade på att tömma hela akvariet. Flyttade 30 mil, så jag beslöt att de få kvarvarande fiskarna...
Svar
2
· Visningar
3 811
Senast: wtf
·
J
Övr. Djur Parade min T.blondi(goliat) hona med en polares Hane för en liten stund sen. Detta är den första parningen som jag håller i och det...
2
Svar
31
· Visningar
9 940
Senast: Netted
·
S
Övr. Djur Hej alla djur älskarde! Jag är en tjej på 16år och bor i dalarna.Jag har alltid haft kaniner sen jag var liten har det nu också och...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: KungTulle
·
N
Övr. Djur skulle vilja veta lite mer om det?hur länge gäller det?vad kostar det m,m?tack:)
Svar
1
· Visningar
618
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur söker namnet på en svart, långsmal akvariefisk! tror den har nåt vitt inslag också.. men det som kännetecknar den är väl dom långa...
Svar
19
· Visningar
1 645
Senast: wtf
·
Övr. Djur Nu tar jag till buke igen som sista utväg? Har DU höns som hobby i lite större skala tex uppfödning av rashöns och kan tänka dig att...
Svar
4
· Visningar
1 234
Senast: LIA
·
L
Övr. Djur jag måste bara få skriva av mig lite om det hemska som hände igår kväll. jag har en liten hermelinkille på ungefär 1,5 år. han är...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: josse__
·
M
Övr. Djur Kan man (bör man?!) ösa upp gruset o skölja det o sedan slänga tillbaka det, tillsammans med delvattenbyte, utan att ta bort fisken...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Tires
·
Övr. Djur Ja.. Nu har jag ingen fågel och har inga planer att skaffa nån.. men jag va på blomsteraffärn igår och där hade dem fyra st undulater...
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: Goat lover
·
O
Övr. Djur Mina rådisar måste vara antika. Varje gång jag kikar in i buren är jag förvånad över att dom lever. Hur gamla blir dom? 1000 dagar...
Svar
9
· Visningar
4 386
Senast: Orzon
·
Övr. Djur Introducerade honorna idag (vilket gick finfint, inte ett endaste litet pip hördes :love: ). Upptäckte att jag glömt en bit choklad i...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag har sett annonser på Pygmé Igelkottar. De ser ju ruskigt söta ut men hur är dom egentligen att ha som husdjur?:confused: Hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 731
Senast: saila
·
Övr. Djur Vår ena grabb har fått någon slaghan Då s "utväxt" ungefär vid nacken. Han börjar bli "till åren" (1 1/2 år ungefär) blir man ju lite...
Svar
2
· Visningar
2 552
Senast: Gerbillus
·
T
Övr. Djur Här kan ni skriva vad ni har/har haft för några djur. Ni får gärna sätta in bilder på dem! Mina Djur: Två marsvin och en...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 068
Senast: Gerbillus
·
Svar
27
· Visningar
1 992
Senast: Constance
·
Övr. Djur Min kanin har lite oväntat fått kaninungar :angel: Hur tar man hand om ungarna och honan? Vad ska vi tänka på? Vad kallt/varmt tål dom...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: jouy
·
S
Övr. Djur Hej! Då jag läste att Swebus-Express har gjort totalförbud emot djur på bussarna tyckte jag att det var helt fel. Efter som pälsen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 271
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Här står man.. trött och halvt slö och rotar bland tvätten och ska vara duktig och fixa till det lite .. Sortera och rensa ur det som...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 855
Senast: ika77
·
M
Övr. Djur Har två hermelinhonor på 4 månader och har en kompis som måste göra sig av med sin. Hon har erbjudit sig att "inackordera" den hos mig...
Svar
13
· Visningar
1 006
Senast: Magrinette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama