Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Ganska onödig tråd, jag vet:D, men jag måste bara fråga: Hur kommer det sig att man kan släppa korna direkt ut i en stor, grön hage på...
Svar
13
· Visningar
1 838
Senast: Invinciblestables
·
T
Övr. Djur Min kanin unge har nu fått sin första kull. Hon födde mellan 7-10 i morse. Men det vara bara en. Vi har sökt igenom boet. Men kan hon...
Svar
7
· Visningar
955
Övr. Djur Hon har antagligen blivit kall ute... Hon nyser och är snuvig men för övrigt verkar hon vara i bra form( äter, social, rör sig) Hur...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: KungTulle
·
J
Övr. Djur Nu måste jag ha Akut hjälp. Det är så att min lilla Tim (Gerbil) rymde inatt, vilket ledde till att jag inte fick tag på honom förrän...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: wtf
·
R
Övr. Djur Jag kanske ska få två dvärghamstrar snart :D så nu vill jag veta lite om era ni som har. vilka raser är mysigast vilka e roligast...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur kan ni inte lägga in bilder på kor där dom är extra söta går även bra me tjurar själv älskar ja fjällkor och jakar :banana:
2
Svar
21
· Visningar
1 672
Senast: cowgirl81
·
Övr. Djur nu är jag tillbaka med ännu ett problem med mina små marsvin! idag var vädret så fint så jag tänkte att dom kunde få vara en stund i...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: Phocahontas
·
Övr. Djur Har ni som har någon form av gnagare varit med om det? De senaste veckorna har mitt rum nämligen invaderats av ett gäng vidriga flygfän...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Riley
·
B
Övr. Djur jag har två undulater en hona och en hane. Jag vill att dom ska häcka men det värkar som inte dom vill hur ska jag göra ? Har inet haft...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Buri
·
Övr. Djur Hur fungerar människor? Jag klarar knappt att läsa artikeln, jag blir illamående och inser att jag inte vet vad jag skulle göra om jag...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: Centaur
·
A
Övr. Djur Hej hej!, kanske skrev det här på fel tråd nu , men jag säljer mina kaninungar!, dem är renrasiga löwe noch har härstamningsbevis , men...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Rebecka83
·
G
Övr. Djur Min käre sambo har nyligen skapat en blogg (som är så populärt nu för tiden:angel:) åt vår blivande avelsgalt (minigris) Lite kul...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: Gris-Eva
·
T
Övr. Djur Jo det är så att jag ska skaffa råttor :love: jag har läst på i några månader men iallafall så undrar jag om jag kan ha två honor i...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Mary Lou
·
Övr. Djur Av en slump ramlade jag över denna "informationsfilmen". Måste vara totalt okänsliga personer som jobbar på det viset!:mad...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Min kanin har fått en kompis i buren brevid sin igår. Hon är så nyfiken på nykommligen så hon får sitta i buren:devil: När gallret...
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur hur pass utvecklad är den aveln? såg både råttor och möss igår på en djuraffär som va nakna, den musen jag såg var nog inte som den...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Gerbillus
·
O
Övr. Djur Hej! Jag har en 1-årig dvärgvädurshane som kastrerades för en vecka sedan. I söndags köpte vi en kompis till honom, en hona som är 11...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Ojs
·
Övr. Djur Idag efter skolan ska jag åka till Eskilstuna och hämta en till kanin, min tjej hemma kommer få(för hoppningsvis) en kompis:bump...
Svar
5
· Visningar
974
Lantbruksdjur Allt är ju galet och alldeles för stort men denna tar ju priset, eller?
Svar
0
· Visningar
216
Senast: WBPeppar
·
Övr. Djur ... i marsvinsburen hemma hos mig. Turbo och Sixten är inga bebisar längre, de börjar bli två stycken riktiga karlar och jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Yuw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama