Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ska köpa mig en mus på lördag och förhoppningsvis blir det en guldhamster samtidigt, beroende på vad uppfödaren har att säga om saken :)...
2
Svar
31
· Visningar
2 000
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag tror min ena råtta har fått snedskalle. Hur pass allvarligt är det? Och hur åtgärdar man det? Jag ska i alla fall ringa...
Svar
8
· Visningar
5 309
Senast: Thornbird
·
S
Övr. Djur Nu bor min kanin i en vanlig kaninbur som man köper i affären. Jag fick iden idag att man kanske skulle kunna bygga en lite större bur...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: FjantaZ
·
L
Övr. Djur Hejsan! Någon här som vet någon bra uppfödare av Hermelinkaniner i Skåne? De flesta verkar inte få några kullar nu på vintern, utan...
Svar
2
· Visningar
3 718
Övr. Djur Funderar... Ni som har fåglar som får flyga och gå runt fritt, skiter dom inte på golven då eller går dom t.o.m att få rumsrena?
Svar
7
· Visningar
9 019
Senast: zds+a
·
Övr. Djur Fick precis en länk från expressen idag. Marsvin hittade övergivna i skogen Hur kan man göra så, det är så hemskt. Jag blir så arg...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur att gå till vetrinären med kaninen? Har tid nästa vecka, ska dit för att undersöka hennes snyva(kanske medecin) och sen kolla hullet på...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: NaTTa
·
B
Övr. Djur Hej Alla :) Nu behöver jag ett gott råd, ska hämta hem en kattunge som har tippats av utanför min kompis gård :eek:. Vissa människor...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Boriella
·
Övr. Djur Hejsan! Det är såhär, att min lejonhona (kanin aså :D) på drygt ett år har satt igång och boat för fullt. Jag skaffade för några...
2
Svar
32
· Visningar
2 896
·
M
Övr. Djur Jag har lagt ut 2 av mina chinchillor på blocket för 300 st e de ett himla överpris?? folk prutar hej villt :( borde väll inte va några...
Svar
12
· Visningar
1 193
Övr. Djur Min hona kommer (nog) snart att få ungar. Hon bor tillsammans med en kastrerad hane och de är bästa vänner, bråkar aldrig utan sitter...
Svar
5
· Visningar
3 913
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Hej! Jag o killen ska flytta in till en lägenhet tillsammans i några dagar i veckan, kanske 3- 4 dar. Vi hade då tänkt ta dit ett...
2
Svar
34
· Visningar
4 481
Senast: Tibra
·
Övr. Djur hejsan alla. igår kväll kom det äntligen tre levande ungar. åh vad glada vi är. mamman är parad med en siamezfärgad och jag tror att...
2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: mylisen
·
Övr. Djur hej, idag upptäckte jag att min lilla jessie hade nått problem med ögat.. förut när några av mina djur har haft detta problem så har jag...
Svar
13
· Visningar
1 818
Senast: MinIan
·
V
Övr. Djur hej! ja undrar hur länge en häst växer? växer den efter 6 års ålder?
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: pinky
·
L
Övr. Djur jag har en hermelinkille på 1,5 år. han hade en olycka för cirka en månad sen, då han klämdes i balkongdörren av misstag. han var...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: _Elin_
·
Övr. Djur Var iväg till fjollträsk igår och hämtade hem mina nya sötnöss :banana: Efter att ha suttit några timmar på tåget med en hysterisk...
Svar
8
· Visningar
988
·
Övr. Djur råkade tappa pumpen till akvariumet igår när jag rengjorde det. så min fråga är då , om fiskarna klarar sig utan en pump ? dom dör väll...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Gabbi
·
Svar
4
· Visningar
1 234
Z
Övr. Djur Såg ett program ikväll på National Geographic från Australien om dingon. Har alltid trott att dingon är uraustraliensisk. Men den kommer...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama