Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Jag har haft problem med möss i mitt hus och har några fällor utställda. Två fällor av "bur typ" där man kan omlokalisera mössen...
2
Svar
28
· Visningar
3 035
Övr. Djur Är sugen på att skaffa mig ett annorlunda djur, bor på gård så har plats ill det mesta, har ni något lustigt, och spännande djur?
Svar
3
· Visningar
776
Övr. Djur http://www.na.se/artikel.asp?intId=1221069 Inte så kul o vara älg alla gånger :confused:
Svar
4
· Visningar
874
Senast: NaTTa
·
F
Övr. Djur Mitt ena marsvin har svårt att andas, och andningen låter väsande. Han hade lunginflamation i våras som han blev bra ifrån med hjälp av...
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: Gris-Eva
·
T
Övr. Djur Hej, för en vecka sen fick min kaninhona en unge. Den dog och nu tycker jag hon verkar smalare och mindre än hon varit innan...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Gupello
·
Övr. Djur nån som vet hur många kaniner man får ha i samma bur och hur stor den ska vara mm. finns det nån sida där man kan läsa om bestämmelser...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Min ena gerbil har börjat dricka mer än vad den brukar. Eller jag tror iaf det då jag sett den gör det tre dagar i rad nu, innan har jag...
Svar
5
· Visningar
1 838
·
Övr. Djur Någon här som håller på med klickerträning av sin kanin eller marsvin? Visa bilder eller berätta! :)
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: CoNo
·
S
Övr. Djur Dags att skaffa en större och roligare bur till de små djuren, men de som finns på marknaden passar inte riktigt in i vår lägenhet så...
Svar
1
· Visningar
1 911
Senast: Riley
·
Övr. Djur Köpte marsvin igår. De är jättetrevliga (om än fortfarande lite osäkra), men problemet är att den ena är tjock. Ganska mycket...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: glittra
·
Övr. Djur Jag har två scalarer i mitt akvarium, tillsammans med några platy, neontetror och en algätare. Från början var det lugnt, efter ett...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: tinna
·
Z
Övr. Djur Behöver lite hjälp av någon marsvinskunnig som kan säga om det här är munsvamp. Marsvinet har som flagor i munnen och runt och i...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Zebran
·
Övr. Djur Den hästägare i Mullsjö som fick sina föl dödade, som de trodde av ett lodjur, har nu fått svar på DNA- proven som visade att ... det...
Svar
17
· Visningar
1 752
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Jag kan absolut ingenting om höns och tuppar men vaktar och matar min mammas hönor då hon är bortrest. Nu är det så att hennes ena...
Svar
13
· Visningar
4 027
Senast: TwiggyM
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har haft kaniner innan, och skulle nu vilja köpa nya djur igen. Jag funderar på (som rubriken avslöjar xD ) en chinchilla...
Svar
18
· Visningar
1 476
·
Övr. Djur Ska åka och kolla på två marsvinstjejer ikväll. Jag har aldrig haft marsvin innan, men har haft andra smådjur och har läst på så mycket...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: glittra
·
T
Övr. Djur idag när jag skulle se efter mina hamstrar så hittade jag Rut, död i sitt hus.. hon blev 2½ år gammal, hon hann bli mamma till tre st...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Toviie
·
Övr. Djur Varför har jag så svårt att välja namn? Det är en försiktig tjej som är beige(en löwen). Så vad tycker ni? Emmy eller Elly...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: NaTTa
·
T
Övr. Djur Min kaninhona har nu gåttdräktig i 30 dagar. När det var 28 dagar som gått boade hon. Hon är tjock och man känner knölar på magen. Men...
Svar
14
· Visningar
998
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur funderar på att skicka mina pirayor med bussgods till en köpare nere i karlstad. tanken är att dom ska åka i varsin hink med lock...
2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Tires
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar