Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Djur Läste att vildsvinen ökar lavinartat över nästan hela landet. De bökar upp stora arealer. Nu vill jägarna införa skyddsjakt, då de...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Idag satt jag och tittade på tv, såg då ett litet litet yngel simma i akvariumet:p Köpte nya fiskar förra mån, valde ut en hona som va...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Josssefine
·
Övr. Djur Vad har ni för leksaker/aktiveringsaker till era kaniner? Är så tomt hos mina! Köpte en "toalett" till min ena kanin då han alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 617
Senast: lovely_piff
·
Övr. Djur Jag är en liten guldhamsterflicka som gärna vill ha ett namn. Matte har lite idétorka och vill ha hjälp av er. Tänk på att jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 572
Senast: lovely_piff
·
A
Övr. Djur Vår "hamsterhjul" 6 veckor har blitt förkyld :( Ögonen var igenkletade idag. Inte så rinnig nos, lite oskött päls lite seg i kroppen...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Ameyo
·
M
Övr. Djur Jag har två stycken hermelinkaniner, två honor. De är 5 månader gamla och i föregår började den stora av dem att försöka "para" sig...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Magrinette
·
S
Övr. Djur Köpte en guldhamster unge igår.:love: Inte min första hamster men behöver ändå tämjningstips.. Minns inte alls hur jag lyckades med de...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Djur Igår va jag och min pojkvänn (äntligen!!) och hköpte en gecko till mig. Så nu har vi en liten doris här hemma. Någon mer som har...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag har 4 söta halvvuxna pojkar som går i en och samma bur, vilket funkar jättebra. Men finns det inga större vattenflaskor att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 193
·
Övr. Djur Har för mig att det fanns en sida där olika minimum mått stod gällande fågelburar,någon som vet adress?
Svar
2
· Visningar
990
·
L
Övr. Djur Aah, jag vet inte vart jag ska göra av med min hane, Humle! Han blir ensam imorgon "/ De vill jag inte men jag har inga andra...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: R8n
·
Övr. Djur Snälla ni - vaccinera era kaniner mot myxomatos/kaninpest även om det inte finns vildkaniner i omgivningen. Smitta överförs via myggor...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Hur många av er har varit på kursen som jordbruksverket vill att man ska gå när man ska avla och sälja kaniner? Jag hade turen att få...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Welsh
·
Övr. Djur ja då har vi hunnit bli tre veckor gamla och vi skuttar runt lite och är svåra att få på bild. och här är mamma med på ett...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Shenzi
·
P
Övr. Djur Jag har blivit lite sugen på det här med kaninhoppning och tänkte så smått börja hoppa lite med min kanin. Hon är fyra månader nu så det...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Tinuri
·
Övr. Djur lägg upp bilder på era marsvin här är mina http://www.pixbox.se/pic_show_id13730315.html Skogens Gabbana och Skogens Espirit
2
Svar
33
· Visningar
3 027
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Köpte idag ett par guldguramisar. Det stod ett tag mellan mosaik och guld men eftersom de ska var fredliga bäggetvå så bestämde jag mig...
Svar
16
· Visningar
9 151
Senast: Tires
·
Lantbruksdjur En av mina hönor är förkyld. Hon har ingen snuva vad jag kan se men jobbigt med andningen. :( Alla andra är pigga och krya, springer...
Svar
4
· Visningar
6 207
Senast: Goat lover
·
T
Övr. Djur Vill veta. Ska köpa kaninhinder! :love: Vilket tycker ni jag ska ta? Vill ha: Minibron (fattig, så det får bli den istället för...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 183
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Beställde bakgrundsbild till mitt akvarium för ca 1 månad sen och lite andra saker, och äntligen kom det! Men kan man bli förbannad...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka