Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Köpte en guldhamster unge igår.:love: Inte min första hamster men behöver ändå tämjningstips.. Minns inte alls hur jag lyckades med de...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Djur Igår va jag och min pojkvänn (äntligen!!) och hköpte en gecko till mig. Så nu har vi en liten doris här hemma. Någon mer som har...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag har 4 söta halvvuxna pojkar som går i en och samma bur, vilket funkar jättebra. Men finns det inga större vattenflaskor att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 191
·
Övr. Djur Har för mig att det fanns en sida där olika minimum mått stod gällande fågelburar,någon som vet adress?
Svar
2
· Visningar
989
·
L
Övr. Djur Aah, jag vet inte vart jag ska göra av med min hane, Humle! Han blir ensam imorgon "/ De vill jag inte men jag har inga andra...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: R8n
·
Övr. Djur Snälla ni - vaccinera era kaniner mot myxomatos/kaninpest även om det inte finns vildkaniner i omgivningen. Smitta överförs via myggor...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Hur många av er har varit på kursen som jordbruksverket vill att man ska gå när man ska avla och sälja kaniner? Jag hade turen att få...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: Welsh
·
Övr. Djur ja då har vi hunnit bli tre veckor gamla och vi skuttar runt lite och är svåra att få på bild. och här är mamma med på ett...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Shenzi
·
P
Övr. Djur Jag har blivit lite sugen på det här med kaninhoppning och tänkte så smått börja hoppa lite med min kanin. Hon är fyra månader nu så det...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Tinuri
·
Övr. Djur lägg upp bilder på era marsvin här är mina http://www.pixbox.se/pic_show_id13730315.html Skogens Gabbana och Skogens Espirit
2
Svar
33
· Visningar
3 025
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Köpte idag ett par guldguramisar. Det stod ett tag mellan mosaik och guld men eftersom de ska var fredliga bäggetvå så bestämde jag mig...
Svar
16
· Visningar
9 127
Senast: Tires
·
Lantbruksdjur En av mina hönor är förkyld. Hon har ingen snuva vad jag kan se men jobbigt med andningen. :( Alla andra är pigga och krya, springer...
Svar
4
· Visningar
6 179
Senast: Goat lover
·
T
Övr. Djur Vill veta. Ska köpa kaninhinder! :love: Vilket tycker ni jag ska ta? Vill ha: Minibron (fattig, så det får bli den istället för...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 181
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Beställde bakgrundsbild till mitt akvarium för ca 1 månad sen och lite andra saker, och äntligen kom det! Men kan man bli förbannad...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Royal_724
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ge min kanin för godis :angel: Dettta kanske inte är ett problem för så...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Någon som har ett bra recept på kaningodis som man kan göra själv? Något som är lätt att göra!
Svar
17
· Visningar
7 729
·
Övr. Djur Ja, ni läste rubriken.. :D Läste på baksidan av ett gnagarmat paket och där stod det att man alltid skulle se till så att gnagaren hade...
2
Svar
29
· Visningar
4 911
Övr. Djur Hejsan! :D Min kanin ska få ungar snart, och då tänkte jag ta ner en av dom i stallet, till pållens box, då han älskar små djur :love...
2
Svar
28
· Visningar
3 187
·
T
Övr. Djur Jag ska ju skaffa råtta men jag vet inte vilken bur jag ska köpa och det ska ju vara två stycken honor så Ja jag Behöver tips på bur som...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: TiffyToff
·
P
Övr. Djur Hejsan! Jag undrar om det finns några som bor i Örebro med kanin som har lust att träna lite kaninhopning med mig någon gång i veckan...
Svar
2
· Visningar
776
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama