Hjälp matte döpa mig! *BILDER*

Sv: Hjälp matte döpa mig! *BILDER*

Ja visst är hon :love:

Styvbror Slash blänger på henne genom gallret. Tror att han är sur över att hon har en ny bur. :D

Snart får hon heta Sötnos, det är det jag kallar henne tills vidare. Hur mycket mer hjärnsläpp kan man ha?

Nej jag tycker destu mer jag kollar på henne att hon ska heta Cornelia :P Första djuret jag tycker skulle passa i det namnet!

Japp, nu är det kört.

Det bor en Tiger-Lily hos mig nu. :love:

Hon kommer bli kallad för Tiger tror jag ;)

15032617.jpg

Jag måste bara säga det att hon är så himla söt på just denna bilden! :love:

ja visst är hon. Fullt med mat i kindpåsen, på väg från den ena handen till den andra. Urgulligt knytte. :love:
Idag har hon varit och knatat runt på tangentbordet. Hon är inte det minsta rädd av sig.

Gaaaahhh :love: . Vad fiiin :D Är så sugen på att skaffa en ny hamster sen min förra dog, men får inte.

hon ser ut att vara så frisk och fin. klara ögon och helt fin päls:love:

Ja, hon verkar bara må bra.Men sen var hon den piggaste av hela gänget, som höll sig framme, sprang upp i handen och verkade inte på något vis stressad.

Ja, men det är nog mycket upp till varje individ för hon var inte hanterad innan, mer än kollad så att allt stod rätt till...
Hon är inte det minsta handskygg och så fort hon kommer upp så tittar hon sig omkring lite och sniffar och kanske går en runda i händerna eller var det nu är vi är.
Sen sätter hon sig i mina händer igen, tvättar sig och rullar ihop sig till en mysig hamsterboll. :love:

Jag har haft guldhamstrar innan och ingen av de har varit så tam som hon är.
Även dvärghamstrarna var väldigt tama när jag fick de, sprang runt och lekte i händerna och så. Dessvärre bet den ena ihjäl den andra.
Han (den överlevande) har för övrigt riktat öppet hat mot alla i min familj utom mig. Det är bara jag som kan kela, och mysa med honom, alla andra attackerar han. :angel: Min mördarhamster :D

Ja, men det är nog mycket upp till varje individ för hon var inte hanterad innan, mer än kollad så att allt stod rätt till...
Hon är inte det minsta handskygg och så fort hon kommer upp så tittar hon sig omkring lite och sniffar och kanske går en runda i händerna eller var det nu är vi är.
Sen sätter hon sig i mina händer igen, tvättar sig och rullar ihop sig till en mysig hamsterboll. :love:

Jag har haft guldhamstrar innan och ingen av de har varit så tam som hon är.
Även dvärghamstrarna var väldigt tama när jag fick de, sprang runt och lekte i händerna och så. Dessvärre bet den ena ihjäl den andra.
Han (den överlevande) har för övrigt riktat öppet hat mot alla i min familj utom mig. Det är bara jag som kan kela, och mysa med honom, alla andra attackerar han. :angel: Min mördarhamster :D

Jag har 1 dvärghamster som är ganska svår att fånga i buren men när man väl fångat henne så stannar hon där. Däremot kan hon få dampryck och försöka springa ifrån händerna :eek: Och samma där, endast jag kan hantera det stora odjuret!! :eek:

Min hoppar upp i händerna när man sträcker ner de i buren, han älskar att vara uppe.
Problemet är att han även "glatt" springer fram till andras händer med...för att hugga tag ordentligt hårt i fingrar eller handflata. :angel:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 458
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 339
Senast: Zewz
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 798
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 494
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama