Bukes snyggaste marsvin

Sv: Bukes snyggaste marsvin

Saga & Sally.. Sööt bollar :crazy::love:

4xovmt4.jpg

2a5epmb.jpg

Saga:
4ghzno2.jpg

Sally:
4pai8i9.jpg

6h5rpl1.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Visst är Saga och Sally söta. De andra också, urgulliga! Men Saga och Sally behövde/ -er få sina klor klippta :angel: Jag kan bara inte låta bli att tipsa, för deras skull.

MVH Havet

Ehm... Har du någonsin hört talas om en klosax? Om inte, iväg och köp en direkt för sådär kan de ju inte gå runt, fatta vad ont de ska ha. Stackars marsvin är allt jag kan säga om den saken... :(

Visst är Saga och Sally söta. De andra också, urgulliga! Men Saga och Sally behövde/ -er få sina klor klippta :angel: Jag kan bara inte låta bli att tipsa, för deras skull.

MVH Havet

håller med dig, klipp klorna, dom var hemska att se på :cry:

Jag skulle säga silver agouti, dvs om det är svart bandfärg, är bandfärgen brun har jag för mig att det heter zobelagouti... Är inte helt insatt i alla agoutifärger.

Tack! :bow:
Det verkar stämma med agouti. Jag är inte så insatt i färger, och trodde att min lilla Scilla var någon konstig avart, eftersom jag aldrig sett någon liknande!

Här är mina älsklingar:

Den svarta och vita dog dock förra sommaren
Bild%20115.jpg

Teddyn som liten
Svinto.jpg

Yngsta fröken som liten (numera 1 år)
Tequila!.jpg

Måste också lägga in två bilder på mitt första marsvin (hade bara ett marsvin då, fy mig men vi visste inte bättre). Hon blev 7 år och här sitter hon på sin matplats i köket (hon fick sitta där och äta frukt och grönt och frön när vi åt :p)

jatta.jpg

jatta2.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Hemmet NU är äntligen julen utstädad från vardagsrummet 🙌 och det börjar bli hög tid att ta tag i inredningen av detta rum. När vi gjorde om...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 858
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 914
IT & mobiler Jag behöver en ny väska som inte är en uttalad datorväska men som fungerar till att frakta dator i till och från jobbet och som inte är...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama