Kaninhinder!

Världsrekordet i längdhopp för kaniner är tre meter och i höjdhopp 99,5 cm.

Vill du lägga ut pengar på hinder, helt upp till dig. I såna fall rekommenderar jag som plank regnbågen, för det är lite klurigare än de andra, kaninerna reagerar mer på det iaf. Och så då något längdhinder som japan och trean. Men bäst av allt vore volmen, den kan man sätta upp på runt 30 olika sätt! Dock lite dyrare, men då kan du ju skippa nått annat.

Det är väl sverigerekordet?

Världsrekordet är väl mycket längre? Jag har hört om nån som hoppade 9 m..? :confused:

Det officiella världsrekordet, på godkänt hinder och med utbildade domare, ligger på exakt tre meter. Sedan kan säkert fler sagt att de hoppat längre, men eftersom ingen utbildad domare har dömt klassen kan det självklart inte räknas.

Sv: Kaninhinder!

Tican skrev:
Vill veta. Ska köpa kaninhinder! :love: Vilket tycker ni jag ska ta?

Vill ha:
Minibron (fattig, så det får bli den istället för Lillebron :crazy:)

Nåt av dessa plank:
Flamman
Solen
Regnbågen
Åskmolnet har tyvärr inte råd med assnygga Parkbänken. :(

Nåt längdhinder, så billigt o snyggt som möjligt.
Typ Japan. Trippelgulan, Fyren å Athen är ju finast, men kostar en del.. :crazy: Trean är fin men lite trist, den kan man ju göra själv.

Vilka ska jag köpa??

Haha, snacka om inget å göra. :smirk:

Jag skulle nog välja minibron... :love:
Men din latmask, det finns ritningar, bygg egna hinder! Då sparar du pengar och får ngt att göra! :D

Minibron är ju så liten :crazy: hade lillebron, och tyckte den va liten.. byggde upp med vedklabbar under.. fast, min aknin hoppade iofs allt *rip*

Parkbänken va assnygg!! köp hellre parkbänken och lillebron, och strunda i de andra.... skulle jag ha gjort.. athen är lätt att göra också :D

Jo... Parkbänken e supersnygg! På tävlig är det kul att se på vissa kaniner som "sätter sig" på bänken istället för att hoppa den... :devil: :rofl:

´Själv vill jag ju ha Tuvan :love: Men flamman och nån mer ...

när jag hade kaniner, gjorde jag seriöst riktigt fina hinder :D

Det svenska rekordet ligger runt 2.75 om jag inte är helt fel ute.

Jag skulle förövrigt inte köpt minibron. Det är ett väldigt enkelt hinder och är i princip bara användbart på unga lättkaniner.

Jag har en suuperide. Du köper mina nio hinder för minde än vad ett libra artic hinder kostar... Sen sparar du till din favorit....:P
Jag har dessa hinder till salu; start och mål, en bro, ett dubbelhinder, ett kryss, ett staket, två enkelhinder, libra artics torn.. Alla utom bron, start och mål kan byggas till ca 40cm. De är fina och fungerar utmärkt, dock lite kantstötta. De är rätt väl andvända och säljes därför billigt. Kul att ha en hel uppsättning hemma ju!

Ring eller maila mig om du/ni är intresserade.

mvh
Karla
0708490313
karla_blum@hotmail.com

Jag har en suuperide. Du köper mina nio hinder för minde än vad ett libra artic hinder kostar... Sen sparar du till din favorit....:P
Jag har dessa hinder till salu; start och mål, en bro, ett dubbelhinder, ett kryss, ett staket, två enkelhinder, libra artics torn.. Alla utom bron, start och mål kan byggas till ca 40cm. De är fina och fungerar utmärkt, dock lite kantstötta. De är rätt väl andvända och säljes därför billigt. Kul att ha en hel uppsättning hemma ju!

Ring eller maila mig om du/ni är intresserade.

mvh
Karla
0708490313
karla_blum@hotmail.com

Art_5920.jpg

Tre meter långt :P Haha. O så kostar det 3 000 kr!!! Man kan ju lätt bygga ett sådant själv!!

webb_01.jpg

Keps till kaninen??? :crazy: :o
Stackas kanin!!!

Ingen som har bilder på egna hinder som ni har byggt!?
Skulle inte heller ge flera tusen för nåt hinder?

En som min kompis farfar har gjort, dock har min ena kanin gjort sönder det menmen :p:

8219978.jpg

Hemmagjord skit :angel: :

8219977.jpg

8219979.jpg

8220147.jpg

8220150.jpg

8220151.jpg

:)

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 386
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama