Kaninhinder!

Sv: Kaninhinder!

antingen kan du köpa via internet eller så gör du dem själv.

vad har du för kaniner??
sj har jag två hermeliner min ena hoppar ca 46cm

känner du itnenån i släkten som är duktig på att snickra?? blir billigare tänkte jag på:p

Sv: Re: Kaninhinder!

Jaadå! Världsrekordet är väl typ på 9 m eller nåt. Jag räknade ut att min kompis skulle vara tvungen å hoppa 52,5 m i förhållande till sin storlek. :o :D

Världsrekordet i längdhopp ligger på 300 cm prick.. ;) Dvs 3 meter. Höjden ligger på 99,5 cm *jooobbigt* :angel:

Du kan få köpa mina hinder.. för min kanin är för smart för mej:crazy:
han springer fram till hindrerna och puttar ner hindret och sen går över bommarna..:devil:

Det där köpte jag av den som ägde kaninklubben jag var med i förut men om du tittar på www.libraartic.com så ska det finnas tror jag :) Där har dom iallfall sammaslags koppel i Mängder av färger ;)

Ajdå, va synd... LIbra Artic har dem tyvärr inte, men jag skall nog kunna hitta någon annan stans...

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 386
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama